خبرگزاری کار ایران

دیدار و رایزنی احمدیان با همتای بلاروسی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۶۳۴

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در حاشیه اجلاس دبیران شوراهای امنیت ملی کشورهای عضو سازمان شانگهای با همتای بلاروسی خود دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران با همتای بلاروس خود در شهر آستانه‌ ملاقات کرد. در این ملاقات توافق شد تا به‌منظور تحقق خواست رؤسای جمهور دو کشور شوراهای امنیت ملی ایران و بلاروس نقشه‌ی راه و چشم‌انداز همکاری‌ها در عرصه‌های مختلف سیاسی، امنیتی، اقتصادی، و دفاعی را بررسی و ترسیم نمایند.

احمدیان نماینده‌ی مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در سفر به آستانه‌ برای شرکت در اجلاس دبیران شوراهای امنیت ملی کشورهای عضو سازمان شانگهای با همتای قزاقستانی خود دیداری دو جانبه انجام‌ داد.

دبیر شورای امنیت ملی قزاقستان در این دیدار با ابراز تسلیت درباره‌ی شهادت‌ تعدادی از مستشاران ایرانی در سوریه حمله‌ به‌ مقر دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در سوریه(بخش کنسولی سفارت) را محکوم کرد.

دو طرف در این ملاقات موضوعات گسترده‌ای در همکاری‌های بین دو کشور، از جمله در حوزه‌های امنیتی، سیاسی، اقتصادی، اطلاعاتی و دفاعی را مورد بحث و بررسی قرار دادند و توافق کردند تا برای رسیدن به‌ اهداف تعیین شده‌ توسط رهبران دو کشور، تماس‌های نزدیک شوراهای امنیت ملی ادامه‌ یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز