خبرگزاری کار ایران

راستینه:

مجلس می‌تواند نقش کلیدی در«جهش تولید با مشارکت مردمی» داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۶۲۲

سخنگوی کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی فرهنگ مشارکت مردمی در تمام امور را اصلی غنی در موفقیت دانست و گفت: همکاری مردم در رونق تولید پایه اصلی آن در فرهنگ است که ریشه در شناخت دقیق، نقش و مسئولیت مردم در آبادانی کشور، افزایش انگیزه‌ها،اراده‌ها و تمایل عموم جامعه برای عبور کشور از مشکلات اقتصادی دارد.

به گزارش ایلنا، احمد راستینه هفشجانی گفت: نامگذاری امسال به سال «جهش تولید با مشارکت مردم» توسط رهبر فرزانه بسیار هوشمندانه است، شرایط اقتصادی کشور باید در مسیر تحول قرار بگیرد و این مهم در سایه عملکرد دولت و با همکاری مردم در سایه تولید ممکن خواهد بود.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت باید شرایط را برای مردمی سازی اقتصاد فراهم کند؛ افزود: دولت‌ها باید بتوانند با بر طرف کردن موانع  تولید، پیش بینی تسهیلات لازم را برای حمایت از سرمایه گذاران، تسهیل حضور مردم در جهت سرمایه گذاری و افزایش دانش اقتصادی آحاد جامعه برای نقش آفرینی در رونق تولید داشته باشند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نقش کلیدی مردم و مشارکت آنها برای هدایت سرمایه‌های خود به سمت تولید بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: در واقع هر دو این مسئله در فرهنگ غنی، مشارکت مدنی و افزایش انگیزه توده‌های مختلف مردم در جهت نقش آفرینی و آبادانی ایران عزیز امکان‌پذیر است.

رییس کمیته ورزش در مجلس شورای اسلامی فرهنگ مشارکت مردمی در تمام امور را اصلی غنی در موفقیت دانست و اظهار داشت: همکاری مردم در رونق تولید پایه اصلی آن در فرهنگ است که ریشه در شناخت دقیق، نقش و مسئولیت مردم در آبادانی کشور، افزایش انگیزه‌ها،ر اراده‌ها و تمایل آحاد جامعه برای عبور کشور از مشکلات اقتصادی دارد.

راستینه نقش مجلس را در تحقق شعار سال  بسیار کلیدی دانست و گفت: قوه مقننه با تصویب قوانین کارآمد می‌تواند نقش مهمی در تحقق کارآمدی شعار سال داشته باشد و گام بلندی برای«جهش تولید با مشارکت مردم» بردارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه حمایت همه جانبه از مؤلفه‌های فرهنگی، امیدآفرینی، مشارکت مدنی، حمایت از فعالان فرهنگی و اجتماعی برای ارتقاء دانش، انگیزه مردم و سرمایه‌گذاری برای اقتصاد آینده کشور ضروری است، تاکید کرد: در واقع پایه اصلی شعار سال فرهنگی و اراده دولت برای تثبیت این مشارکت است

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز