خبرگزاری کار ایران

خزعلی:

امیدواریم کشورها به اتحاد علیه رژیم اسراییل در بخش زنان دست یابند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۶۸۹

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده تاکید کرد: در پی وخامت اوضاع نوار غزه، امیدواریم کشورها به اتحادی برای محکوم‌کردن «رژیم اشغالگر اسراییل» در بخش زنان دست یابند.

به گزارش ایلنا، انسیه خزعلی که برای شرکت در کمیسیون مقام زن سازمان ملل به نیویورک رفته است، اظهار کرد: در پی وخامت اوضاع نوار غزه، امیدواریم کشورها به اتحادی برای محکوم‌کردن «رژیم اشغالگر اسراییل» در بخش زنان دست یابند و مساله اخراج رژیم اسرائیل از کمیسیون مقام زن، مطالبه شود و به انجام برسد.

وی افزود: به صورت متداول کشورها، گزارشی از وضع زنان ارایه می‌کنند و ما هم وضع زنان ایران را گزارش خواهیم کرد و همین‌طور وضع زنان در جامعه بین‌المللی و مسائلی که با آن مواجه هستند و به‌صورت ویژه شرایطی که متأسفانه در غزه است.

خزعلی ادامه داد: کشتار و گرسنگی که در غزه به سبب محاصره و جنایات جنگی که اتفاق می‌افتد، حاکم است و امیدواریم کشورها به اتحادی در این زمینه برسند و بتوانند این عنصر خطرناک و این رژیم اشغالگر را در بخش زنان محکوم کنند.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، امروز در شصت و هشتمین نشست کمیسیون مقام زن در مقر سازمان ملل در نیویورک سخنرانی خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز