خبرگزاری کار ایران

زنگنه در نطق میان دستور:

مجلس آینده به محل تقابل دو قطبی‌های کاذب تبدیل نشود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۰۴۴

نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس با تاکید بر اینکه مجلس آینده نباید به محل تقابل دو قطبی‌های کاذب تبدیل شود گفت: به رهبر معظم انقلاب تعهد میدهیم مجلس آینده تمام هم و غم خود را بر بهبود معیشت مردم و حمایت از اقشار آسیب پذیر، بهبود فضای کسب و کار و رونق تولید و کاهش تورم و ثبات اقتصادی خواهد گذاشت و اجازه نخواهیم داد تا مجلس آینده محل دعواهای بی حاصل سیاسی و بگو مگو های بی حاصل لیست های انتخاباتی گردد.

به گزارش ایلنا، محسن زنگنه، نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی، در نشست علنی امروز (یک شنبه، ۲۰ اسفندماه) مجلس ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفـت: ابتدا به رسم ادب بر خود لازم میدانم حضور چشمگیر و مشارکت بالای مردم شریف، عزیز، مومن و بصیر حوزه انتخابیه را بستایم و بر دستان پر مهر مردم عزیز تربت حیدریه، زاوه و مه ولات بوسه زنم و از اعتماد مجدد آنها به اینجانب تقدیر نمایم.

 این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به لطف خداوند کریم،  طی چهار سال گذشته با جذب بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبارات دولتی، ۹۰ درصد از پروژه‌های درمان و بهداشت، راه و شهرسازی، نوسازی مدارس، آموزش عالی، ورزش و جوانان، میراث فرهنگی، آب شهری و روستایی، برق و انرژی، گاز و ده‌ها پروژه شهری به اتمام رسید.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود: امروز تربیت حیدریه، زاوه و مه ولات صاحب نیروگاه ۵۰۰ هزار مگا واتی، بیمارستان فوق مجهز ۲۷۰ تخت‌خوابی، بزرگترین پردیس دانشگاهی علوم پزشکی جنوب خراسان بزرگ، استادیوم های مجهز ورزشی و بیش از ۵۰ چمن مصنوعی و ده‌ها سوله ورزشی در روستاها، خط انتقال گاز cng، چندین مدرسه و آموزشگاه مجهز از جمله مجمتع زیبای دارالفنون در زاوه، جاده‌های ترمیم یافته و باند دوم شریان های اصلی و ده‌ها پروژه فرعی دیگر است.

نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس اظهار کرد: با پیشرفت ۷۰ درصدی فولاد تربت حیدریه و پیشرفت ۷۰ درصدی فولاد برهان و بزودی آغاز عملیات اجرایی فولاد ماهان سپر البرز، به زودی تربت حیدریه بزرگ به فولاد شهر خراسان رضوی تبدیل خواهد شد. امروز با شکستن انحصار شرکت‌های پتروشیمی، تربت حیدریه صاحب اولین و بزرگترین مجمتع پتروشیمی پلیمری شرق کشور است و طی دو سال آینده به بهره برداری خواهد رسید. طی ۴ سال گذشته مبارزه مستمر با مافیای زعفران در دستور کار اینجانب قرار گرفت و امروز با افتخار اعلام می‌کنیم که زعفران از ۳۵۰ دلار در سال ۹۹ به ۱۶۵۰ دلار در امروز رسیده و کام زعفران‌کاران را در سراسر کشور شیرین نموده است.

وی افزود: تاسیس رشته پزشکی عمومی، اخذ سه مدال طلا و رتبه المپیای کشوری، کسب رتبه اول جشنواره خوارزمی، کسب رتبه های برتر ورزشی در میادین ملی و بین‌المللی، کسب سه درصد رتبه های زیر صد کنکور در سال جاری توسط دانش آموزان عزیز این سه شهرستان، کسب نشان یک هنر توسط هنرمندان این خطه و صدها افتخار دیگر نشان از نبوغ استعداد و ظرفیت‌های انسانی تربیت حیدیه، زاوه و مه ولات دارد. به نمایندگی و خادمی این مردم عزیز افتخار می‌کنم و از خداوند متعال خواستارم که در چهار سال آینده توفق خدمت بیش از پیش به بنده عنایت فرماید.

زنگنه در ادامه نطق خود در خصوص مجلس یازدهم عنوان کرد: این مجلس یکی از پر افتخار ترین مجالس جمهوری اسلامی است که به درستی طی سه سال مورد تایید و تمجید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته و عنوان مجلس انقلابی را از آن خود کرد. این مجلس توانست با قانون اصلاح ساختار بودجه و مواد قوانین بودجه سالانه، صدها هزار میلیارد منابع حوزه نفت و گاز را شفاف کرده و آن را سر سفره مردم قرار دهد و با الزام حساب واحد خزانه بیش از ۲۵۰ هزار حساب سازمان ها و شرکت‌های دولتی را در بانک‌های تجاری مسدود و بیش از ۲۰۰ همت منابع را در اختیار دولت قرار دهد تا از دست درازی دولت طی سالهای گذشته به بانک مرکزی جلوگیری کند.

ماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس خاطرنشان کرد: قانون حمایت از افشاگران فساد، قانون جهش تولید مسکن، قانون جهش تولید دانش بیان، قانون اصلاح نظام مالیاتی کشور و قانون اعتبار زدایی از اسناد غیر رسمی، قانون نظام بانک مرکزی، قانون تسهیل صدور مجوزها، قانون رتبه بندی معلمین، متناسب سازی حقوق بازنشستگان در کنار ده ها گزارش و اقدام نظارتی و سوال و استیضاح از افتخارات مجلس است. از جمله قانون مترقی برنامه هفتم. مبادا خصومت های شخصی و یا عملکرد یک یا چند نماینده موجب شود که مسیر بی انصافی را برگزینیم و به تخریب و تضعیف کل مجلس بپردازیم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در ادامه در خصوص مجلس آینده نیز عنوان کرد: حضور بیش از یک صد نماینده جدید در کنار بیش از یک صد و پنجاه نفر از نمایندگان ادوار، مجلسی پویا و پر تحرک را نوید میدهد منتهی بایستی مراقب باشیم که مجلس آینده به محل تقابل دو یا چند قطبی های کاذب تبدیل نشود.  دو قطبی مجلس آینده دو قطبی لیست های انتخاباتی نیست. دو قطبی اصلی مجلس آینده دو قطبی های دیگر است.

وی ادامه داد: دو قطبی سیاست های حفظ ارزش پول ملی و سیاست های تثبیت یا ولنگاری قیمت ارز به نفع ذی نفعان بزرگ، دو قطبی حذف اقتصاد رانتی با اجرای دقیق سیاست های اصل ۴۴ و یا اصرار بر ادامه اقتصاد دولتی و رانت و فساد، دو قطبی حمایت از تولید و تسهیل محیط کسب و کار یا جولان امضاهای طلایی و کوبیدن بر تبل مانع تراشی، مجلس آینده باید تصمیم بگیرد آیا میخواهد مانند ۴۰ سال گذشته تیغ جراحی های اقتصادی را به بهانه یارانه پنهان یا عدالت بر گلوی مردم بگذارد یا این عزم را دارد تا تیغ جراحی را بر شرکت های خصولتی  و دولتی گذاشته و به عنوان مثال به جای اخذ مالیات از بخش خصوصی و مردمی اقتصاد بر تخفیفات و رانت های مالیاتی چند ده هزار میلیارد تومانی شرکت های دولتی و خصولتی پایان بخشد.

زنگنه افزود: به رهبر معظم انقلاب تعهد میدهیم مجلس آینده تمام هم و غم خود را بر بهبود معیشت مردم و حمایت از اقشار آسیب پذیر، بهبود فضای کسب و کار و رونق تولید و کاهش تورم و ثبات اقتصادی خواهد گذاشت و اجازه نخواهیم داد تا مجلس آینده محل دعواهای بی حاصل سیاسی و بگو مگو های بی حاصل لیست های انتخاباتی گردد به مردم عزیز اطمینان میدهیم مجلس آینده با حفظ اخلاق، مجلسی در تراز شما ملت بزرگ و شریف خواهد بود و در کنار دولت عزیز به دنبال رفع مشکلات و دغدغه های مردم؛ امیداریم در پایان مجلس آینده نیز مشمول عنایات و تمجدید و تایید مقام معظم رهبری باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز