خبرگزاری کار ایران

رئیسی در مراسم افتتاح پروژه‌های بخش فولاد و نفت:

همکاری با ۱۱۵ شرکت دانش‌بنیان در احداث کارخانه زمزم ۳ باعث افتخار و شایسته قدردانی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۳۱۸

رئیس جمهور همکاری با ۱۱۵ شرکت دانش‌بنیان و نیز بهره‌گیری از توان ۵۰ شرکت تخصصی در اجرای پروژه کارخانه فولاد زمزم ۳ را باعث افتخار و شایسته قدردانی عنوان کرد و گفت: آنچه اینجا انجام شده از یک سو مایه خرسندی است و از سوی دیگر نشان می‌دهد که شما می‌توانید گام‌های بلندتری برداشته و کارهای بسیار بزرگ‌تری انجام دهید.

به گزارش ایلنا، سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز جمعه در ادامه برنامه‌های سفر به استان خوزستان، در مراسم افتتاح همزمان ۲ پروژه عظیم فولادی زمزم ۳ و آدینه و نیز آغاز بهره‌برداری از فاز نخست ۲ میدان نفتی سپهر و جفیر، امروز را روزی خوب برای خود در سرزمین شهادت، رشادت، شجاعت و ایثار توصیف و تصریح کرد: امروز شاهد بهره‌برداری از طرح‌های مهمی در عرصه اقتصاد و تولید به دست با برکت و با کفایت مهندسان، مشاوران و کارگران شریف بودیم که جا دارد از همه آنها صمیمانه قدردانی کنم.

رئیس جمهور افزود: شما در شرایط اقلیمی دشوار خوزستان و نیز با وجود تحریم‌های بی‌سابقه علیه کشور توانستید اراده خود را به دشمن تحمیل کنید؛ دشمن اراده کرد تولید و اشتغال در کشور ما رونق نداشته باشد و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی اجرا نشود، اما شما در میدان تقابل و جنگ اراده‌ها، اراده خود را بر او تحمیل کردید.

رئیسی با اشاره به اینکه رسیدن تولید کارخانه فولاد زمزم ۳ به ظرفیت نهایی ۲ میلیون تن در سال، ایران را به رتبه‌های برتر منطقه و دنیا در تولید آهن اسفنجی ارتقا می‌دهد، اظهار داشت: در جریان بازدید از بخش‌های مختلف این کارخانه شعارهایی را مشاهده کردم که گواه تحقق اراده شما بود؛ اینکه نوشته شده بود این پروژه بدون دخالت کارشناسان خارجی انجام شده یا اینکه نوشته بودید «ما توانستیم» و فعل توانستن را صرف کرده بودید، مایه خرسندی، خوشحالی و قدردانی است.

رئیس جمهور همکاری با ۱۱۵ شرکت دانش‌بنیان و نیز بهره‌گیری از توان ۵۰ شرکت تخصصی در اجرای پروژه کارخانه فولاد زمزم ۳ را نیز باعث افتخار و شایسته قدردانی عنوان کرد و گفت: آنچه اینجا انجام شده از یک سو مایه خرسندی است و از سوی دیگر نشان می‌دهد که شما می‌توانید گام‌های بلندتری برداشته و کارهای بسیار بزرگ‌تری انجام دهید.

رئیسی از همه مسئولان و دست‌اندرکاران بخش‌های مختلف اقتصادی و تولیدی از جمله صنایع فولاد و انرژی خواست که نهایت تلاش خود را برای رفع مشکل بیکاری و افزایش بیش از پیش تولید در خوزستان به کار گیرند و خاطرنشان کرد: اینکه عنوان شد کار ساخت نیروگاه برق برای مصارف داخلی در این مجتمع آغاز شده مایه خوشحالی است تا هم شاهد برطرف شدن بار مصرف این مجتمع بر شبکه سراسری برطرف شود و هم دیگر شاهد قطع برق در این واحد تولیدی مهم نباشیم.

رئیس جمهور همچنین از همه واحدهای تولیدی و صنعتی استان خواست که علاوه بر ایجاد زمینه مشارکت و همکاری بیشتر با شرکت‌های دانش‌بنیان، موضوع ایفای مسئولیت‌های اجتماعی را با جدیت بیش از گذشته دنبال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز