خبرگزاری کار ایران

امیرسرتیپ حیدری:

برد موشک‌های هوانیروز به ۲۰۰ کیلومتر رسیده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۰۷۷

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران بالاترین تعداد بالگرد را در میان کشورهای منطقه غرب آسیا دارد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ حیدری در گفت‌وگویی درباره تغییرات صورت گرفته در هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: برد موشک‌های بالگردهای هوانیروز از ۲ و ۲۰ کیلومتر دیروز به ۲۰۰ کیلومتر امروز رسیده تا این بالگردها بتوانند اهداف متحرک در سطح دریاها را شناسایی، تعقیب و در فاصله ۲۰۰ کیلومتری از خود آن را منهدم کنند.

به گفته فرمانده نیروی زمینی ارتش، اکنون بالگردهای هوانیروز همچنین این توان را دارند تا در محیط جنگ الکترونیک از خود دفاع کنند.

امیر سرتیپ حیدری درباره توان هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: متخصصان و مهندسان هوانیروز تاکنون بیش از ۸۰۰ نوع قطعه بالگردی را تولید کرده اند تا نه تنها ناوگان بالگردهای هوانیروز زمین‌گیر نشود بلکه در عرصه‌های بین المللی بدرخشد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از لحاظ کمیت بالاترین تعداد بالگرد را در میان کشورهای منطقه غرب آسیا دارد، گفت: از لحاظ کیفیت نیز بالاترین کیفیت عملیاتی روی این بالگردها اعمال شده تا بتوانند در انواع محیط‌های عملیاتی از جمله در شب عملیات‌هایی مثل عملیات هلی برن انجام دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز