خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ‌کننده اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش:

هدف اصلی نتانیاهو توسعه دامنه جنگ در غزه تا انتخابات آمریکا است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۴۶۷

معاون هماهنگ کننده اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: عدم انسجام کشورهای اسلامی و حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی موجب وقوع فجیع‌ترین جنایات بشری علیه مردم بی‌دفاع فلسطین شده است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم محسن بیوک معاون هماهنگ‌کننده اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع فرماندهان و مدیران منطقه پدافند هوایی شمال اظهار‌داشت: عدم انسجام کشورهای اسلامی و حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی موجب وقوع فجیع ترین جنایات بشری علیه مردم بی دفاع فلسطین شده است.

وی تاکید کرد:‌ رژیم صهیونیستی فاقد عمق استراتژیک است و همین موضوع موجب وقوع کابوس وحشتناک امنیتی برای این رژیم جعلی شده است.

امیر سرتیپ دوم بیوک هدف اصلی نتانیاهو در عدم پذیرش آتش‌بس را کشاندن دامنه جنگ در غزه حتی حمله به جنوب لبنان تا انتخابات نوامبر آمریکا (با فرض روی کار آمدن ترامپ) و بهره‌برداری از نتیجه این انتخابات خواند.

معاون هماهنگ کننده اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش عنوان کرد:  تحولات زیادی از جمله عادی سازی روابط با اسرائیل باعث شد که مسئله فلسطین کمرنگ شود درحالی که ایثار مردم غزه مانع به وقوع پیوستن این رخداد شده است.

وی خاطر نشان کرد:  اقدام راهبردی حماس و جهاد اسلامی به حدی بر افکار عمومی و جامعه جهانی تأثیر گذاشته که  وجدان‌های بیدار از اطراف و اکناف جهان، به رسمیت شناختن حقوق فلسطینیان را تکرار می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز