خبرگزاری کار ایران

از سوی مصباحی مقدم؛

نامزدهای خبرگان تهران از سوی جامعه روحانیت مبارز معرفی شدند + اسامی

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۸۲۲

اسامی نامزدهای انتخابات خبرگان تهران از سوی جامعه روحانیت مبارز معرفی شد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی مقدم در خصوص نحوه ارائه لیست مشترک جامعه روحانیت مبارز تهران با جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دو نشست هماهنگی که با هم داشتند، پیشنهادات خود را برای ترکیب لیست خبرگان دوره ششم با یکدیگر مبادله کردند.

وی ادامه داد: در اکثر موارد ما با هم اشتراک نظر داشتیم البته پیشنهاداتی که ما به عنوان جامعه روحانیت مبارز مطرح کردیم، بر اساس شاخص‌هایی بود که آنها را لحاظ کردیم. ما تمام همت‌مان این بوده که به لیست واحد برسیم. 

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز درباره شاخص‌های مدنظر این تشکل اظهار داشت: در شاخص‌هایی چون داشتن شم سیاسی، فقیه بودن، برخورداری از عدالت، مدیر و مدبر بودن و ترجیحات دیگری که مورد نظر ما بود مثلا مردمی بودن و سایر امتیازات دیگر که با جامعه مدرسین آنها را بررسی کردیم، توانستیم در استان‌ها در اکثر موارد نامزدهای مشترک ارائه دهیم. 

مصباحی مقدم با بیان اینکه در خصوص تهران نیز گفت‌وگوهای ما با هیات رئیسه محترم جامعه مدرسین انجام شد و الحمدلله در اکثر موارد اشتراک داشتیم، تصریح کرد: در مواردی جامعه روحانیت با آشنایی نسبت به فضای سیاسی و اجتماعی تهران و با لحاظ سوابق نامزدها، افرادی را به صورت اختصاصی معرفی کرد. 

وی افزود: بر این اساس شخصیت‌های ذیل جهت خبرگان تهران از سوی جامعه روحانیت مبارز معرفی گردید:

حضرات آیات و حجج اسلام

۱- محمد علی موحدی کرمانی

۲- علیرضا اعرافی

۳- محسن اسماعیلی

۴- مصطفی پورمحمدی

۵- سید محمد علی موسوی جزائری

۶- حمید حوالی شهریاری

۷- قربانعلی دری نجف‌آبادی

۸- علی رازینی

۹- حسینعلی سعدی

۱۰- هادی صادقی

۱۱- غلامعلی صفایی

۱۲- محسن قمی

۱۳- محمود محمدی عراقی

۱۴-  غلامرضا مصباحی مقدم

۱۵- علی مومن‌پور 

۱۶- غلامعلی نعیم‌آبادی

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز اضافه کرد: ان‌شالله به زودی لیست جامعه روحانیت مبارز در کشور نیز اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز