خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

رئیس‌جمهور تاجیکستان سالروز پیروزی انقلاب را به رئیسی تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۴۳۲

رئیس‌جمهور تاجیکستان با ارسال پیامی، فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به رئیس‌جمهور تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام امامعلی رحمان به شرح زیر است:

جناب آقای سیدابراهیم رئیسی

رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران

عالیجناب؛

تبریک صمیمانه و بهترین آرزوهای اینجانب را به مناسبت روز ملی جمهوری اسلامی ایران پذیرا باشید.

ما روند کنونی رشد مناسبات سنتی دوستانه و همکاری های سودمند بین تاجیکستان و ایران را زمینه مساعدی برای دستیابی به اهداف اصلی مردمان دو کشور می دانیم.

با اظهار رضایت از این روند، می‌خواهم بار دیگر بر علاقمندی تاجیکستان به گسترش و توسعه آتی روابط دو کشور در حوزه‌های گوناگون تاکید نمایم. 

بر این باورم که ادامه گفتگوهای سطح عالی و اجرایی شدن توافق های بدست آمده، زمینه را جهت تحکیم و توسعه روابط حسنه و مشارکت بلندمدت کشورهایمان مساعد خواهد کرد.

اطمینان کامل دارم که با عزم و تلاش‌های پیگیرانه مشترک می‌توانیم مضمون و محتوای آنها را با تدابیر بیشتر عملیاتی و تقویت کرده و به نتایج نو دست یابیم.

برای جناب‌عالی سلامتی پرداوم، سعادت روزگار و کامیابی‌های فراوان و برای مردم دوست و برادر ایران، صلح و ثبات، نیکواحوالی و شکوفایی پایدار آرزومندم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز