خبرگزاری کار ایران

میراحمدی در گفت‌وگو با ایلنا:

اسرائیل از نظر میدانی به هیچ کدام از اهداف خودش نرسیده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۳۶۵

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: اسرائیل از نظر میدانی به هیچ کدام از اهداف خودش نرسیده است. از جهت مدنی هم با دلیل بمباران بی‌رحمانه، قساوت‌آمیز و ددمنشانه‌ای که داشت، فشار سنگینی را علیه مردم غزه وارد کرده اما باز هم نتوانست آنان را در مقابل جریان مقاومت قرار دهد.

مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به آخرین وضعیت غزه گفت: در جنگ غزه از نظر میدانی دست برتر با جبهه مقاومت است و رژیم‌صهیونیستی به هیچ‌کدام از اهداف عملیاتی خودش نرسید و نتوانسته سران حماس و جهاد اسلامی را حذف کند و همچنین نتوانسته به اهداف زمینی خودش دست پیدا کند.

وی افزود: مدعی بودند می‌توانند تونل‌های حماس را کشف و تخریب کنند و همچنین توان حماس را از بین ببرند اما قادر به انجام آن نشدند. اسرائیل از نظر میدانی به هیچ کدام از اهداف خودش نرسیده است. از جهت مدنی هم رژیم صهیونیستی با دلیل بمباران بی‌رحمانه، قساوت‌آمیز و ددمنشانه‌ای که داشت، فشار سنگینی را علیه مردم غزه وارد کرده اما با ایستادگی و مقاومت مردم غزه باز هم نتوانست آنان را در مقابل جریان مقاومت قرار دهد.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور یادآور شد: اساسا جریان مقاومت از خود مردم غزه و فلسطین است و آنها تا آخر ایستاده‌اند. در مجموع شرایط بسیار استثنایی و منحصر‌ به‌ فردی برای جبهه مقاومت برای فتح قله‌های پیروزی وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز