خبرگزاری کار ایران

فرخی میکال در گفت‌وگو با ایلنا:

انقلاب اسلامی نه با بهانه بلکه با بها به دست آمده و حفظ شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۸۰۵

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: تلاش دشمنان است که حضور مردم را در ۲۲ بهمن کمرنگ کنند و از این طریق مقبولیت نظام را زیرسوال ببرند اما مردم اجازه‌ نخواهند داد خواب‌های دشمنان تعبیر شود. انقلاب اسلامی با بهانه به دست نیامده است بلکه با بها به دست آمده و با بها دادن نیز حفظ شده است.

رسول فرخی میکال عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در رابطه با اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن و همینطور در صحنه‌های مهم و حساس کشور، گفت: حضور مردم در عرصه‌های مختلف و در میدان‌های گوناگون اهمیت ویژه و حساسی دارد، به این خاطر که نظام ما همواره یک نظام مردمی بوده و به حضور مردم متکی بوده است و دشمنان نیز دائماً نگاه به این مساله دارند که مردم چه اندازه در میدان هستند و نظام از حمایت آن‌ها برخودار است.

وی تصریح کرد: به همین خاطر است که دشمن بعد از شکست در جنگ نظامی طی هشت سال دفاع مقدس به سراغ جنگ فرهنگی و بعد از آن جنگ ترکیبی رفت و تلاش کرد با رسانه‌های فارسی زبان ماهواره‌ای و استفاده از ابزارهای مختلف اطلاع‌رسانی ذهن مردم را نسبت به انقلاب و نظامی که خودشان آن را تشکیل داده‌اند، غبارآلود کند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل با اشاره به سابقه حرکت و نهضمت مردم ایران، ابراز داشت: مردم ایران به رهبری امام عظیم‌الشان سالیان متمادی با رژیم طاغوت و مستبد پهلوی مبارزه کردند و محصول این مبارزه و مقاومت در برابر این رژیم پلید، پیروزی ملت در ۲۲ بهمن ماه بر یک رژیم استبدادی بود. این پیروزی به آسانی به دست نیامد بلکه حاصل خون پاک شهدای عزیزی است که در راستای این آرمان بلند امام راحل یعنی تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران فدا شد.

وی با اشاره به تلاش‌های مبارزاتی در مسیر انقلاب از جمله تحمل شکنجه‌ها و تبعید‌ها و زندانی‌شدن ها، اظهار داشت: انقلاب اسلامی محصول این مقاومت و مبارزه تا پای جان ایستادن مردم بود و این نهضت شجاعانه ملت بود که دست بیگانگان را از سرزمین ایران اسلامی کوتاه کرد. شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی مردم به رهبری امام خمینی(ره) با همین جانفشانی‌ها به ثمر نشست و در نهایت ایران عزیز و سربلند توانست روی پای خود بایستد و با مشکلات و سختی ها مبارزه کند و حتی امروز نیز هم در برابر استکبار جهانی ایستاده است.

فرخی با تاکید بر مردمی بودن انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: شما ببینید در کشورهای مختلف انقلاب‌هایی صورت می‌گیرد اما غالباً این‌ها کودتای نظامیان است که بعد از مدتی شکست می‌خورد یا منجر به تشکیل یک دیکتاتوری نظامی می‌شود اما در انقلاب اسلامی محور فعالیت‌ها همواره مردم بودند و امام(ره) عزیز همواره بر حضور و نظر مردم در عرصه‌های مختلف تاکید و تکیه داشتند. بر همین اساس هم بود در فاصله کوتاهی بعد از انقلاب همه‌پرسی عمومی برگزار شد و در جریان آن بیش از ۹۸ درصد مردم به جمهوری اسلامی ایران آری گفتند و طی این ۴۵ سال علی‌رغم همه نقشه ها و اهداف پلید دشمن، مردم در صحنه بوده و ملت ایران در دنیای آشفته و پلید توانست مقاومت کرده و انقلاب خود را حفظ کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز ما در بخش‌هایی که بسیار مهم است مانند نانوتکنولوژی یا صنایع موشکی توانستیم به نقطه‌ای دست یابیم که در ردیف کشورهایی که مدعی هستند، قرار بگیریم. این انقلاب اسلامی با بهانه به دست نیامده است بلکه با بها به دست آمده و با بها دادن نیز حفظ شده است.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس با اشاره اهمیت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تصریح کرد: تلاش دشمنان این ملت بر این است که به هر طریق ممکن در ۲۲ بهمن فضای کشور را غبارآلود و ملتهب کند و تلاش دارند با کمرنگ کردن حضور مردم در میدان، مقبولیت نظام را زیر سوال ببرند اما مردم در همه حال و در هر شرایطی این را به دشمن ثابت کردند که پای نظام خود تا پای جان ایستاده‌اند. مشاهده‌ می‌کنید پایگاه ها و رسانه های معاند در تلاش هستند تا حضور مردم را کمرنگ کنند اما مردم دشمن‌شناس هستند و مطمئن هستیم مانند گذشته مردم در روز ۲۲ بهمن امسال حماسه‌ای خلق خواهند کرد و اجازه‌ نخواهند داد خواب‌های دشمنان تعبیر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز