خبرگزاری کار ایران

سرتیپ بهمرد مطرح کرد؛

دعوت از رئیس ستاد کل نیروهای مسلح عربستان برای سفر به ایران

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۵۸۶

جانشین معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح عربستان سعودی، آمادگی ایران را برای گسترش مناسبات فی‌مابین اعلام کرد و ضمن تسلیم پیام وزیر دفاع به همتای عربستانی، از طرف سعودی برای سفر به ایران دعوت به عمل آورد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ بهمن بهمرد، جانشین معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با ارتشبد فیاض بن حامد الرویلی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح عربستان سعودی دیدار و رایزنی کرد.

در این دیدار روابط دوکشور در حوزه‌های مختلف امنیتی و دفاعی دو جانبه و منطقه‌ای مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بهمرد در این دیدار، با تاکید بر توانایی‌ها وتوانمندی‌های دفاعی و نظامی کشورمان، آمادگی ایران را برای گسترش مناسبات فی‌مابین اعلام کرد و ضمن تسلیم پیام وزیر دفاع به همتای عربستانی، از طرف سعودی برای سفر به ایران دعوت به عمل آورد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح عربستان نیز در این دیدار ضمن خیرمقدم به هیات ایرانی و قدردانی از پذیرش دعوت جهت حضور در نمایشگاه دفاعی ریاض، بر توسعه همکاری‌ها دو کشور در حوزه نظامی و دفاعی تاکید کرد.

براساس این گزارش، دومین نمایشگاه بین‌المللی دفاعی سعودی با حضور بیش از ۸۵ کشور دنیا و درقالب ۶۰۰ شرکت و غرفه در ریاض در حال برگزاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز