خبرگزاری کار ایران

عنابستانی در تذکر شفاهی:

جمهوری اسلامی ایران در حمله به پایگاه‌های آمریکایی نقشی نداشته است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۷۱۲

نماینده مردم سبزوار در مجلس با بیان اینکه برخی نمایندگان کنگره آمریکا در پی حمله شب گذشته مقاومت به پایگاه‌ آنها در اردن علیه ایران حرف‌های اضافه می‌زنند تأکید کرد که نیروهای مقاومت در اقدام و رفتار خود مستقل هستند و جمهوری اسلامی ایران در حمله به پایگاه‌های آمریکایی نقشی نداشته است.

به گزارش ایلنا، علی اصغر عنابستانی در نشست علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه، ۹ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: از شب گذشته که پایگاه‌ آمریکایی در شمال شرق اردن مورد حمله قدرتمندانه نیروهای مقاومت قرار گرفته است، برخی نمایندگان کنگره آمریکا حرف‌های اضافه می‌زنند و این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران رسما اعلام کرده است که در هیچ کدام از حمله‌هایی که به پایگاه‌های آمریکایی شده است، نقشی ندارد.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس ادامه داد: آمریکایی‌ها بدانند نیروهای مقاومت در منطقه سوریه و عراق همین طور منتظر نمی‌مانند که چندین هزار انسان بی‌گناه در غزه کشته شوند و شما صدایتان درنیاید اما وقتی سه سرباز آمریکایی کشته شدند قلبتان درد گرفته است.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها هم مثل بقیه انسان‌های دنیا هستند و هیچ انسانی کرامتی نسبت به انسان دیگر ندارد بنابراین جمهوری اسلامی ایران در مواضع خود در حمایت از مقاومت محکم ایستاده است.

عنابستانی یادآور شد: ما از اقدامات مقاومت منطقه حمایت می‌کنیم هرچند چندین بار اعلام کردیم نیروهای مقاومت در اقدام و رفتار خود مستقل هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز