خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه سپاه پاسداران در پی انهدام مقر موساد در اقلیم کردستان عراق

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۰۹۷

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۳ خود از موشک باران و انهدام مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در اقلیم کردستان عراق خبر داد.

به گزارش ایلنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۳ از هدف قراردادن و انهدام مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی ( موساد) در اقلیم کردستان عراق با موشکهای بالستیک در عملیات ساعاتی پیش خبر داد.

متن اطلاعیه به این شرح است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

" إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنتَقِمُونَ"

ملت عزیز و شریف ایران اسلامی- امت بزرگ اسلام

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به شرارت های اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن فرماندهان سپاه و جبهه مقاومت، با اشراف و تسلط اطلاعاتی بر مقرها و تحرکات این رژیم در منطقه، با شلیک موشک های بالستیک ، یکی از مقرهای اصلی جاسوسی رژیم صهیونیستی ( موساد) در اقلیم کردستان عراق را مورد هدف قرار داده و آن را منهدم نمود.

این مقر مرکز توسعه عملیات جاسوسی و طراحی اقدامات تروریستی در منطقه و خصوصا کشور عزیزمان بوده است.

به ملت عزیزمان اطمینان می دهیم عملیات های تهاجمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا گرفتن انتقام آخرین قطره های خون شهیدان ادامه خواهد یافت.

" وَ مَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ"

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز