خبرگزاری کار ایران

توانگر در نامه‌ای به محصولی:

گروه پایداری روشن کند نطق نوباوه اقدام تشکیلاتی بود یا نطق عصبی به‌دلیل محکومیت در دادگاه؟

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۲۹۲

یک نماینده نزدیک به قالیباف پس از گذشت یک هفته و با انتشار نامه‌ای خطاب به دبیرکل جبهه پایداری نسبت به اظهارات یکی از اعضای این تشکل سیاسی در نطق میان‌دستور علیه رئیس مجلس واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، مجتبی توانگر عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به صادق محصولی دبیرکل جبهه پایداری خواستار واکنش وی نسبت به برخی اقدامات اعضاء و نزدیکان این تشکل سیاسی در مجلس به ویژه نطق اخیر بیژن نوباوه شد.

متن این نامه به شرح ذیل است:

جناب آقای محصولی

دبیر کل محترم حزب جبهه پایداری

با سلام و احترام

 از آن جایی که دیدم در روزهای گذشته پس از نطق عجیب و عصبی آقای نوباوه در مجلس، صدایی از گروه و حزب شما بلند نشد و لااقل از منظر اخلاق اسلامی کسی به ایشان تذکر نداد که تریبون مجلس جای دروغ‌گویی و تهمت‌پراکنی علیه این و آن و نیروهای انقلاب نیست، لذا لازم دانستم یادآوری کنم که ضروری است گروه پایداری روشن کند که آیا این اقدام و اظهارات آقای نوباوه یک اقدام هماهنگ تشکیلاتی بوده و یا فقط یک نطق عصبی ناشی از محکومیت ایشان در دادگاه به‌دلیل توهین به نیروهای انقلاب و رئیس مجلس است؟

در حالی که دادگاه (در مورخ ۱۹ دی ۱۴۰۲ در شعبه ۱۴ دادگاه تجدیدنظر استان تهران) حکم قطعی به‌محکومیت وی داده است، چرا به‌دروغ مدعی شده است که در دادگاه تبرئه شده است؟ این دروغ‌گویی چه نسبتی با عضویت در جبهه پایداری و التزام عملی به اسلام دارد؟ اگر نطق پر از تهمت و دروغ ایشان در یک هماهنگی تشکیلاتی صورت گرفته است شما به‌عنوان دبیرکل جبهه پایداری که این افراد در لیست تهران منتسب به شما هستند، توضیح دهید که این دست مواردِ غیراخلاقی آیا محلی از اعراب برای شما دارد؟

اگر هم این ادعا وجود دارد که این نطق بدون هماهنگی تشکیلاتی صورت گرفته است، با توجه به اینکه برخی از این اظهارنظرهای خلاف واقع قبلاً هم توسط دیگر افراد منتسب به گروه پایداری بیان شده بود، حداقل انتظار نیروهای انقلابی و نمایندگان مجلس(که با ۲۱۰ رای مدیریت و امانت‌داری رییس فعلی مجلس را تایید کردند) این است که گروه جبهه پایداری موضع خود را با این فرد و دیگر افراد مشابه و این قبیل بی‌اخلاقی‌ها به‌صورتی صریح و بدون اما و اگر شفاف کند.

نمی‌شود هم خود را عضو مجلسی که رهبر حکیم انقلاب آن را انقلابی خواندند و از عملکردش دفاع کردند، دانست و هم برای مدیریت آن مانع‌تراشی کرد؛ یا با سکوت از مانع‌تراشی افراد منتسب، درعمل حمایت کرد.

والعاقبه‌للمتقین 

برادر شما 

مجتبی توانگر

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز