خبرگزاری کار ایران

بهروزی‌فر در تذکر شفاهی:

کشاورزان انگیزه‌ای برای تولید ندارند/ چرا فقط به فکر واردات برنج خارجی هستید؟

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۹۶۰

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با انتقاد از اینکه هنوز مشکل برنجکاران استان‌های شمالی به ویژه استان گیلان حل نشده است،از وزیر کار خواست تا نسبت به ضعف و بی‌تدبیری مدیریت اداره تأمین اجتماعی گیلان ورود کند.

به گزارش ایلنا، خلیل بهروزی فر در نشست صحن علنی امروز (سه‌شنبه ۱۹ دی ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در ایام شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و به خاک و خون کشیده شدن زنان، مردان و کودکان بی‌گناه کرمان و زائران مقبره حاج قاسم را محکوم می‌کنیم. دشمن بداند که مجازات سختی پیش روی او خواهد بود؛ به اذن خداوند انتقام شهیدان را خواهیم گرفت.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس خطاب به مخبر معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: هنوز مسئله برنج استان‌های شمالی از جمله استان گیلان حل نشده؛ چرا فکری به حال کشاورزان مظلوم و زحمتکش برنجکار که با زحمت محصولاتشان را به دست می آورند، نمی‌کنید. کشاورزان انگیزه‌ای برای تولید ندارند، آیا برنج قوت مردم و محصول استراترژیک نیست، چرا چاره‌ای برای خرید و قیمت برنج داخلی نمی‌اندیشید، چرا فقط به فکر واردات برنج خارجی هستید.

وی خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: ضعف و بی‌تدبیری مدیریت اداره تأمین اجتماعی گیلان سبب مشکلات عدیده و نارضایتی زیادی نسبت به جامعه هدف که از قشر آسیب پذیر جامعه هستند، شده است. آقای وزیر در صنایع شیر ایران  نیز ضعف مدیریتی سبب زیان و به هم ریختگی سازمان شده و دامداران نیز یکی از اجزایی هستند که آسیب جدی دیده‌اند.

بهروزی فر خطاب به وزیر نیرو یادآور شد: برادرم جناب آقای محرابیان ضعف و بی تدبیری مدیریت شرکت توزیع برق و آب منطقه گیلان، نیز خسارات زیادی به مردم عزیز شهرستان‌های فومن و شفت وارد کرده ، به دلیل ضعف شبکه‌هی برق و همچنین بی‌تدبیری در مدیرت آب منطقه‌ای باعث زیان هم به کشاورزان و هم روستاها شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز