خبرگزاری کار ایران

امکان واردات خودروهای مناطق آزاد به سرزمین اصلی فراهم شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۸۷۳

سخنگوی دولت گفت:‌ خودروهایی که در چارچوب قوانین موجود مشمول خودروهای ممنوعه نبودند، در چارچوب قوانین و مقررات عمومی و پرداخت عوارض امکان واردات‌شان به سرزمین اصلی فراهم می‌شود.

به گزارش ایلنا، بهادری جهرمی در خصوص واردات خودروهای نو و کارکرده گفت: در این زمینه توافقات خوبی صورت گرفت؛ بانک مرکزی با تخصیص ارز و وزارت صمت و اقتصاد با همکاری یکدیگر مقدمات را نهایی کردند. با همکاری‌های اجزای مختلف دولت، آیین‌نامه واردات خودروهای نو اصلاح شد و ظرف روزهای آتی ابلاغ خواهد شد و بر این اساس واردات و ترخیص خودروهای نوی حمل نقل عمومی و خودروهای برقی و هیبریدی نیز با تسهیل بیشتری انجام خواهد شد.

وی گفت: همچنین آیین نامه اجرایی بند (ث) تبصره (۷) قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور راجع به صدور ثبت پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد نیز تصویب شد و خودروهایی که تا زمان ابلاغ آیین‌نامه در مناطق آزاد وارد شدند و جزو خودروهای ممنوعه نبودند، امکان واردات آن‌ها به سرزمین اصلی فراهم شد. به عبارت دیگر خودروهایی که در چارچوب قوانین موجود مشمول خودروهای ممنوعه نبودند، در چارچوب قوانین و مقررات عمومی و پرداخت عوارض امکان واردات‌شان به سرزمین اصلی فراهم می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز