خبرگزاری کار ایران

جبلی:

امیدواریم با بهبود ارتباطات ساترا و مجموعه نمایش خانگی شاهد کاهش هر چه بیشتر تخلفات و ناهنجاری‌ها در این حوزه باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۷۷۰

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: امیدواریم ارتباطات خوب و تعادل روابط سازمان تنظیم مقررات ساترا و مجموعه نمایش خانگی بهتر شود تا شاهد کاهش هر چه بیشتر تخلفات و ناهنجاری‌ها در این حوزه باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیمان جبلی، در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در مورد اقدات این سازمان در  رابطه با برنامه‌های انتخاباتی گفت: فراهم کردن زمینه برای نامزدهای انتخابات مجلس باید در صدا و سیما اتفاق بیفتد الحمدلله طبق برنامه پیش‌بینی شده دارد پیش می‌رود. برنامه‌سازی‌ها دارد، اتفاق می‌افتد. آماده‌سازی زیرساخت‌های فنی برای راه‌اندازی ۲۰۰ فرستنده تلویزیونی در حوزه‌های انتخابیه طبق برنامه پیش می‌رود امیدواریم آنچه ما برای برگزای و پوشش انتخابات پرشکوه و با مشارکت بالا هدف‌گیری کردیم طبق همان از این به بعد هم پیش برود.

وی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر یک عده از مجریان به صدا و سیما برمی‌گردند آیا این رویه ادامه‌دار خواهد بود، گفت: قبلا در این خصوص مفصل توضیح دادم.

رئیس سازمان صدا و سیما در پاسخ به این سوال که در حوزه نمایش خانگی تبلیغ سریال‌های ترکی می‌شود،گفت: ساترا مسئول تنظیم‌گری حوزه نمایش خانگی و نظارت بر تولیدات آن هست. ارتباطات ما با حوزه نمایش خانگی و مجموعه ساترا به تدریج و خوب دارد شکل می‌گیرد تخلفات کمتر شده است. امیدواریم این ارتباطات خوب و تعادل روابط سازمان تنظیم مقررات ساترا و مجموعه نمایش خانگی بهتر شود تا شاهد کاهش هر چه بیشتر تخلفات و ناهنجاری‌ها در این حوزه باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در صورت تخریب نسبت به شخصیت‌های سیاسی در صدا و سیما فرصت دفاع به آنها داده می‌شود، گفت: اگر در هر برنامه زنده یا ضبطی خارج از ضوابط، آیین‌نامه‌ها و مقررات سازمان صدا و سیما اتفاقی بیفتد، حتما برخورد می‌کنیم و فرصت را در اختیار آن فردی که به آن توهین یا اهانت شده یا افترا بسته شده می‌دهیم. افراد می‌توانند از این فرصت استفاده کنند اختیار خودشان هست.

جبلی در مورد اینکه آیا در مورد اخیر که از پدافند غیرعامل انتقادی شد این فرصت داده می‌شود، گفت: این مورد را اطلاعی ندارم.

رئیس رسانه ملی در مورد اینکه چه برنامه‌ای دارید که در بستری که‌ شده است همه احزاب بتوانند به صورت مساوری از امکانات صدا و سیما برای انتخابات استفاده کنند، گفت: این ۲۰۰ فرستنده تلویزیونی که گفتم مخصوص نامزدهای انتخابات در هر حوزه انتخابیه است ما ضوابط و قواعد ستاد انتخابات را به آنها ابلاغ می‌کنیم خودشان محتوای مورد نظر خود را تولید می‌کنند. با در نظر گرفتن تعداد نامزدها در هر حوزه انتخابیه  برای تامین عدالت رسانه‌ای زمان مساوری برای نامزدها در نظر گرفته می‌شود که برنامه و محتوای خود را در زمان مشخص شده ببندند و نظارت بر آن هم توسط ستاد انتخابات انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز