خبرگزاری کار ایران

چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با شعار «شهید القدس» برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۷۶۶

چهارمین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی با عنوان «شهید القدس» در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، سیدمجتبی ابطحی سخنگوی ستاد گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در نشست خبری طی سخنانی اظهار کرد: طی چهار سال گذشته و خصوصا در سه سالی که مراسم سالگرد برگزار شد، شاهد حضور آحاد مختلف مردم برای حضور در مراسمات مختلف شهید سلیمانی بودیم و امسال این سالگرد با حوادث مهمی همزمان شده است.

وی افزود: امسال روز شهادت سردار سلیمانی با ولادت حضرت زهرا(س) همزمان شده است که این مناسبت بسیار مهم برای ما پیام‌های متعددی دارد. سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با ولادت حضرت امام(ره) هم همزمان شده است.

ابطحی یادآور شد: از سوی دیگر ایام شهادت حاج قاسم با عملیات طوفان الاقصی همزمان شده است. امروز حدود ۷۳ روز از این عملیات می‌گذرد و تمام جبهه مقاومت در یک صحنه رزم با استکبار هستند. این عملیات یک جهش راهبردی در سیل ظلم ستیزی ملت ها بود که این ترکیب عملیاتی تبدیل به مقاومت مردمی در سطوح مختلف شد و چهره زیبایی از مردم فلسطین در جهان به تصویر کشیده است.

سخنگوی ستاد گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد: برای اولین بار شاهدیم ۱۰ هفته پیاپی مردم کشورهای آمریکایی و اروپایی به خیابان آمدند و روح حاج قاسم با روح ملت‌ها ممزوج شد و ملت‌های مختلف با عدالت خواهی در حال هماهنگی هستند و امروز احساس می‌کنیم اندیشه‌های جدید منسجم شده‌اند تا جهان جدیدی را خلق کنند.

وی تصریح کرد: در جهان جدید پایان و نابودی صهیونیست مسلم است. به همین دلیل و به نمایندگی از ملت فلسطین شعار چهارمین سالگرد را «شهید القدس» گذاشتیم. امروز شاهد تجلی شهید سلیمانی در جای جای منطقه و جبهه مقاومت هستیم و دشمنان بزدل ما در پایگاه‌های آمریکایی هر روز صدای حاج قاسم را می شنوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز