خبرگزاری کار ایران

دیدار تعدادی از ایرانیان مقیم بارسلون با سفیر ایران در اسپانیا

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۵۴۲

سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا با تعدادی از ایرانیان مقیم بارسلون دیدار و مسائل کنسولی آنها را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش ایلنا، تعدادی از ایرانیان مقیم بارسلون در دیدار با رضا زبیب، سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا، بر اهمیت سرعت بخشیدن به اجرای قانون اعطای تابعیت و صدور مدارک برای کودکانی که مادران ایرانی و پدر خارجی دارند، تاکید کردند.

در این دیدار ایرانیان مقیم بارسلون با تشریح مسائل و مشکلات خود، خواهان کمک دولت برای تسهیل تردد آنها و خانواده‌هایشان به ایران  شدند.

مهمترین خواسته آنها از دولت و ستاد کل نیروهای مسلح، تسهیل تردد فرزندان مشمول خدمت نظام وظیفه به کشور بود. دانشجویان ایرانی نیز خواستار دریافت مهر خروج مشمولین بودند.

سرعت بخشیدن به اجرای قانون اعطای تابعیت و صدور مدارک کودکانی که مادران ایرانی و پدر خارجی دارند، از دیگر مطالبات ایرانیان بارسلون بود.

رضا زبیب، سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا  نیز در این دیدار با یادآوری اهتمام دولت به تسهیل امور ایرانیان خارج از کشور، گفت که خواسته‌های هموطنان را برای رسیدگی به مراجع عالی و نهادهای تخصصی و شورای‌عالی ایرانیان منعکس خواهد کرد.

براساس این گزارش، سفارت جمهوری اسلامی ایران در مادرید به صورت ادواری با حضور در شهرهای مختلف اسپانیا، ضمن ارائه خدمات کنسولی در محل به ایرانیان مقیم، فرصت دیدار مستقیم آنها با سفیر جمهوری اسلامی ایران برای شنیدن درخواست‌ها و رسیدگی به مشکلات آنها را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز