خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت امور خارجه:

مقامات انگلیس به جای اتهام زنی‌های بی‌پایه تلاش خود را صرف توقف جنایات جنگی رژیم صهیونیستی کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۹۱۸

سخنگوی وزارت امور خارجه به اتهام بی پایه و اساس دولت انگلیس در مورد ارتباط ایران با حملات صورت گرفته در دریای سرخ واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن رد اتهام بی پایه و اساس دولت انگلیس در مورد ارتباط ایران با حملات صورت گرفته در دریای سرخ، اظهار داشت: این ادعاها با اهداف خاص سیاسی مطرح می‌شوند و حاکی از تلاش مقامات انگلیس برای وارونه نمایی واقعیت‌های منطقه و نیز بیانگر تأثیر پذیری آنها از ترجیحات طرف‌های ثالث از جمله رژیم کودک‌کُش صهیونیستی است.

سخنگوی وزارت امور خارجه با محکوم کردن اظهارات و اقدامات غیرسازنده برخی مقامات انگلیسی که خود عاملی برای تهدید صلح و ثبات منطقه‌ای و بین المللی است، تاکید کرد: همان طور  که قبلا به صراحت اعلام‌ کرده‌ایم، گروه‌های مقاومت در منطقه برای مقابله و پاسخ گویی به جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم  کودک‌کُش صهیونیستی از جمهوری اسلامی ایران دستور نمی‌گیرند. این گروه‌ها به تشخیص خود و بر اساس اصول و اولویت‌ها و منافع کشور و مردمشان تصمیم گرفته و عمل می‌کنند.

کنعانی به مقامات انگلیس توصیه کرد به جای اتهام زنی‌های بی‌پایه و اساس، جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم نموده و تلاش خود را صرف توقف جنایات جنگی این رژیم علیه شهروندان و زنان و کودکان فلسطین و تسهیل ارائه کمک‌های بشردوستانه وفق مقررات و مسئولیت‌های بین‌المللی نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز