خبرگزاری کار ایران

رئیس دیوان عالی کشور:

تسریع در رسیدگی به پرونده‌های شهرداری در جهت صیانت از حقوق عامه در دستور کار قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۶۰۳

رئیس دیوان عالی کشور در دیدار با شهردار تهران بر اولویت رسیدگی به پرونده‌های شهرداری مرتبط با حقوق عامه در راستای احقاق حقوق مردم و همچنین جلوگیری از تضییع حقوق بیت‌المال تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری رئیس دیوان عالی کشور با علیرضا زاکانی شهردار تهران دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری در این دیدار با اشاره به آخرین وضعیت موقوفات دیوان عالی کشور از جمله موقوفه مرحوم دکتر افشین و تمهید مقدمات جهت ساخت بیمارستان خیریه تخصصی کودکان، موقوفه هدایت و موقوفه آرش، هماهنگی هر چه بیشتر فی مابین شهرداری، سازمان اوقاف و امور خیریه و دیوان عالی کشور را خواستار شد.

رئیس دیوان عالی کشور همچنین بر معرفی و تعیین نماینده‌ای از سوی شهرداری تهران جهت تسهیل و تسریع در انجام امور اداری موقوفه مرحومه قمر تاج آژیر تهرانی (موسوم به موقوفه آرش) و موقوفه مرحوم عبدالحمید هدایت تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری با بیان اینکه با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری که در جلسات و دیدار‌های خود با مسئولین قوه قضاییه به دفعات موضوع حقوق عامه را مورد توجه ویژه قرار داده‌اند، بر اهمیت صیانت از حقوق عامه تاکید کرد و گفت: پرونده‌های مرتبط با شهرداری در راستای احقاق حقوق مردم وهمچنین جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال در اولویت رسیدگی قرار دارد.

گفتنی است در این جلسه بر تعامل هر چه بیشتر شهرداری تهران و شهرداری نواحی ۲۲ گانه با دیوان عالی کشور تأکید شد.

شایان ذکر است: در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین محمد ابراهیم نکونام مشاور ریاست دیوان عالی کشور و نماینده متولیان موقوفه مرحوم دکتر افشین، علی اکبر بختیاری عضو معاون و رئیس دفتر ریاست دیوان عالی کشور و حجت الاسلام سید محسن هاشمی نماینده رئیس دیوان عالی کشور در موقوفات حضور داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز