خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

فرهنگ مقاومتِ ملت غیور ایران در حال گسترش در دنیا است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۲۱۶

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ایران اسلامی را ابرقدرت فرهنگی در جهان برشمرد و گفت: فرهنگ مقاومتِ ملت غیور ایران در حال گسترش در دنیا است.

به گزارش ایلنا، سردار غلامرضا سلیمانی صبح پنجشنبه ۹ آذر در اولین اجلاسیه زنان اهل سنت کشور در شهرستان بندرترکمن ضمن محکوم کردن جنایات رژیم جعلی اسرائیل در غزه، اظهار کرد: امروز چشم دنیا به غزه دوخته شده و از وحشی گری‌های اسرائیل و حامیان آن ها بیزاری می جوید.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران مفهوم مقاومت و پایداری را به دنیا عرضه کرد، افزود: ملت بزرگ ایران بر اساس راهبردهای رهبر کبیر انقلاب و با ایثار و مقاومت رزمندگان غیور ایران اولین پیروزی ارزشمند خود را در بهمن ۵۷ کسب کرد.

رئیس سازمان بسبج مستضعفین کشور، وجود ۷ هزار شهید زن و ۹۲۰ شهید اهل سنت را نشان از سهم بزرگ زنان در پیروزی انقلاب اسلامی دانست و افزود: اقتدار امروز غزه مدیون گذشت و ایثار زنان است زیرا وقتی رژیم جعلی اسرائیل کودکان را به خاک و خون می‌کشد بیشترین فشار به زنان غزه وارد می‌شود.

سلیمانی با اشاره به اینکه با توجه به تحولات غرب آسیا باید به زودی منتظر فروپاشی رژیم منحوس اسرائیل باشیم، گفت: امروز فرهنگ ایثار و شهادت در اقصی نقاط جهان و حتی کشورهای غربی در حال گسترش است.

وی ملت ایران را ابرقدرت بزرگ فرهنگی در جهان برشمرد و افزود: علی رغم تلاش همه غول‌های رسانه ای و دستگاه های دروغ پراکنی آنها افکار عمومی جهان جنایات اسرائیل را محکوم کرده و این امر نشان از تلاش انسان رسانه ها و بیداری ملت ها دارد.

رئیس بسیج مستضعفین کشور با اشاره به وجود ۲ هزار و ۲۰ دانشگاه در سطح کشور گفت: کشور ایران بعد از پیروزی در سال ۵۷ به شدت در حال رشد و پیشرفت بوده و یکی از کشورهای پیشرو به لحاظ توسعه انسانی است.

سلیمانی با بیان اینکه نیمی از دانشجویان دانشگاه‌ها را بانوان تشکیل می دهند، گفت: زنان ایرانی امروز بهترین الگو برای زنان جهان هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، تلاش رژیم جعلی اسرائیل برای کوچ دادن یهودیان از سراسر دنیا به فلسطین برای تشکیل یک ملت جعلی را بی اساس دانست و گفت: اسرائیل هیچ یک از مولفه‌های یک ملت را نداشته و محکوم به شکست است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز