خبرگزاری کار ایران

امیر ایرانی خبر داد؛

تجهیزات و شناورهای جدید نیروی دریایی رونمایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۱۵۷

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: انواع تجهیزات، سامانه‌ها و شناورهای جدید را رونمایی می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار شهرام ایرانی در نشست خبری امروز خود به مناسبت هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش، اظهار کرد: عملیات مروارید توانست موجودیت رژیم بعثی در دریا را حذف کند. این عملیات موجب شد که در طول هشت سال جنگ تحمیلی، دشمن نتواند در عرصه دریا حضور موفقی داشته باشد و بنادرش برای همیشه بسته شد و نتوانست از خلیج فارس نفت صادر کند.

وی ادامه داد: امروز نیروی دریایی توانسته توطئه، تهدید و تحریم دشمن را خنثی کند و موجب افزایش اقتدار کشورمان شود. نیروی دریای با تغییر الگوهای راهبردی، به اقتدار کشورمان بیفزاید.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: شاهد الحاق آخرین دستاوردهای نیروی دریایی شامل انواع شناورهای سطحی و زیرسطحی رزمی و پشتیبانی، انواع سامانه های مختلف، شناورهای بدون سرنشین با بردهای متفاوت خواهیم بود. این تجهیزات، تجهیزات به روزی است که در نیروی دریایی کشورها به کار می رود. رزمایش های مشترک و مرکب با کشورهای منطقه و جهان هم در شمال اقیانوس هند برگزار می کنیم.

امیر ایرانی با بیان اینکه دشمن بداند که ایران هرگز منزوی نمی شود، گفت: ایران انزوا گریز و تحریم ناپذیر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز