خبرگزاری کار ایران

با رأی نمایندگان مجلس و در برنامه هفتم توسعه؛

ساز و کار تشویق و ماندگاری شاغلان در پست‌های تخصصی حقوقی تدوین می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۷۰۶

نمایندگان مجلس مصوب کردند ساز و کار تشویق و ماندگاری شاغلان در پست‌های تخصصی حقوقی تدوین شود.

به گزارش ایلنا، نمایندگان در نشست علنی نوبت صبح امروز(چهارشنبه، یکم آذرماه ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی جزئیات لایحه برنامه هفتم توسعه، با ماده الحاقی (۱) این لایحه با ۱۵۹ رأی موافق، ۷ رأی مخالف و ۷ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۱ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

بر اساس ماده الحاقی (۱) این لایحه؛ با رویکرد عدالت در پرداخت ها و هماهنگی میان گروه‌های شغلی در سقف اعتبارات مصوب، آئین نامه قانون مقررات اداری و استخدامی سازمان بازرسی کل کشور ظرف مدت شش ماه توسط آن سازمان تهیه و به تصویب رئیس قوه قضائیه می‌رسد.

نمایندگان همچنین با ماده الحاقی (۲) این لایحه با ۱۴۱ رأی موافق، ۵ رأی مخالف و ۱۷ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۱ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

بر اساس ماده الحاقی (۲) این لایحه؛ در جهت حفاظت بهینه از بیت‌المال و حقوق و اموال دولت، دستورالعملی مشتمل بر سازوکارهای مختلف تشویق و ماندگاری شاغلان در پست‌های تخصصی حقوقی در دستگاه‌های اجرائی از جمله در مورد فوق‌العاده حمایت قضائی مشترکاً توسط معاون حقوقی رئیس جمهور، وزیر دادگستری، رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور و رئیس سازمان پیشنهاد و پس از تصویب هیأت وزیران در چهارچوب قانون ابلاغ می‌گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز