خبرگزاری کار ایران

حزب اسلامی کار:

امید داریم که ملت بزرگ فلسطین پس از تشکیل کشور مستقل از ساکتین امروز در برابر نسل‌کشی صهیونیست‌ها حمایت نکنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۱۰۰

حزب اسلامی کار در بیانیه‌ای در خصوص جنایت رژیم اشغالگر اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد: ملت بزرگ فلسطین پس از تشکیل کشور مستقل خود درآینده قدردان حامیان روزهای سخت باشند و براساس اندیشه های ناسیونالیستی در مقابل حامیان امروزینشان قرار نگیرند و از ساکتین امروز در برابر نسل کشی صهیونیست ها حمایت نکنند.

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه به این شرح است:

موضوع فلسطین از پیچیده ترین مباحث دنیای سیاست ۸ دهه اخیر است.ریشه های شکل گیری رژیم اسرائیل و تسلط آن بر بخش وسیعی از سرزمین های فلسطین و سوریه موجب کشته و زخمی شدن ده ها هزار نفر در طول سال های گذشته شده است.آخرین نزاع بوجود آمده بین جنبش حماس با اسراییل نیز در همین چارچوب قابل تحلیل و تبیین است.

سال هاست مردم مظلوم غزه در محاصره کامل قراردارند و به زحمت از اندک امکان زیست انسانی برخودار بوده اند و همواره در معرض تهدید و ظلم صهیونیست ها بوده و هستند.

وقایع ۷ اکتبر نیز ریشه در گذشته زشت و تلخی دارد که بر پایه نژادپرستی و اشغالگری صهیونیستی و حامیان غربی آنها شکل گرفته است.

همه این اتفاقات موجب شده است که کینه و نفرتی عمیق از صهیونیست های اسراییلی در جان و روح ساکنان غزه و همه فلسطینی ها ریشه بدواند.این میزان خشم حتی در سخت ترین تنازعات تاریخی هم دیده نمی شود.این در حالی است که متاسفانه بلوک غرب و بخصوص آمریکا در تمام ۸۰ سال گذشته چشم برحقیقت و واقعیات تاریخی بسته و یکسویه برطبل حمایت از ظالم می کوبند.

راهبرد برگزاری رفراندوم در سراسر سرزمین های اشغالی با حضور همه ساکنان آن در اقصی نقاط دنیا راهبردی اثربخش و ضروری است.امروز دول غربی هم پذیرفته اند که باید در اسرع وقت حق تضییع شده فلسطینیان به رسمت شناخته شود و کشور مستقل فلسطین رسما تشکیل گردد.

جنگ فعلی جز بی خانمانی و نابودی ارزش های انسانی نتیجه دیگری را به همراه نداشته و اسرائیل نیز به دلایل سیاسی و انسانی بازنده این نبرد و خونریزی خواهد بود.

حتی اگر همه مردم غزه اعم از زن، مرد و کودک قربانی شوند نیز اسرائیل نمی تواند حماس را از معادلات فلسطین حذف کند.

حاکمان اسرائیل با بمباران های پی در پی و عظیم و فراگیر به نسل کشی بی سابقه تاریخی دست یازیده اند.اسرائیل که زمانی طی ۶ روز توانسته بود با کشورهای عربی بجنگد و آنها را شکست دهد؛ امروز بعد از گذشت یک ماه در باتلاق نبرد نوار غزه زمین گیر شده است.

در این شرایط، قطعا کشتار بی هدف کودکان و زنان آرامش را به سرزمین های اشغالی باز نخواهد گرداند.بنابراین به رسمیت شناختن کشور فلسطین و استقلال آن براساس تعهدات بین المللی تاریخی، راهکار عقلانی و تاریخی کاهش تخاصمات در منطقه خاورمیانه است.

حزب اسلامی کار امید آن دارد که ملت بزرگ فلسطین پس از تشکیل کشور مستقل خود درآینده قدردان حامیان روزهای سخت باشند و براساس اندیشه های ناسیونالیستی در مقابل حامیان امروزینشان قرار نگیرند و از ساکتین امروز در برابر نسل کشی صهیونیست ها حمایت نکنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز