خبرگزاری کار ایران

در پیام‌هایی جداگانه؛

رئیسی به فتاح و دهقان تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۸۸۱

رئیس‌جمهور در پیام‌هایی انتصاب حسین دهقان از سوی رهبر انقلاب اسلامی به سمت رئیس بنیاد مستضعفان و پرویز فتاح به سمت رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک انتصاب حسین دهقان از سوی رهبر انقلاب اسلامی به سمت «رئیس بنیاد مستضعفان»، اظهار امیدواری کرد در پرتو توجهات الهی و با درایت و تلاش موثر، در این بنیاد نیز منشأ آثار خیر و برکت برای مردم شریف ایران اسلامی به ویژه اقشار آسیب‌پذیر جامعه و مناطق محروم باشد.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر حسین دهقان

انتصاب جنابعالی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به سمت «رئیس بنیاد مستضعفان» را که بیانگر تعهد و تجارب ارزشمندتان در عرصه‌های مختلف خدمتگزاری است، صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم. امیدوارم در پرتو توجهات الهی و با درایت و تلاش موثر، در این بنیاد نیز منشأ آثار خیر و برکت برای مردم شریف ایران اسلامی به ویژه اقشار آسیب‌پذیر جامعه و مناطق محروم باشید. با آرزوی سعادت و سلامت، توفیقات روزافزونتان را در انجام وظایف محوله و خدمتگزاری بیشتر به میهن اسلامی، از درگاه خداوند بزرگ مسئله دارم.

 

همچنین رئیس‌جمهور در پیامی با تبریک انتصاب پرویز فتاح از سوی رهبر انقلاب اسلامی به سمت «رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)» تصریح کرد: با عنایت به سوابق موفق و ارزشمندتان در عرصه‌های مختلف خدمتگزاری امیدوارم در سایه تدبیر و همت شما، شاهد استفاده مطلوب از ظرفیت‌های مهم اقتصادی و اجتماعی این ستاد و ارائه خدمات ارزنده به مردم به‌ویژه محرومین باشیم.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر محترم جناب آقای مهندس فتاح

با عرض سلام و تحیت، انتصاب شایسته جنابعالی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به سمت «رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)» را که نشان از تعهد و توانمندی جنابعالی است، صمیمانه تبریک می‌گویم. با عنایت به سوابق موفق و ارزشمندتان در عرصه‌های مختلف خدمتگزاری امیدوارم در سایه تدبیر و همت شما، شاهد استفاده مطلوب از ظرفیت‌های مهم اقتصادی و اجتماعی این ستاد و ارائه خدمات ارزنده به مردم به‌ویژه محرومین باشیم. سلامتی و توفیق روزافزونتان را در انجام منویات رهبری فرزانه انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز