خبرگزاری کار ایران

حسینی در گفت‌وگو با ایلنا:

تاکید رئیس‌جمهور این است که لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ براساس برنامه هفتم نوشته شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۷۱۱

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ بر اساس برنامه هفتم توسعه تدوین خواهد شد تا بتواند در حوزه‌های مختلف گره‌گشا باشد.

سیدمحمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره این‌که آیا لایحه بودجه با سال ۱۴۰۳ بر اساس برنامه توسعه هفتم نوشته و به مجلس ارسال خواهد شد، گفت: بله، تاکید آقای رئیس‌جمهور این است لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ بر اساس برنامه هفتم توسعه تدوین شود.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تاکید کرد: اصلاً این وظیفه قانونی ما است، هنگامی که برنامه هفتم و سیاست‌های ابلاغی‌اش مشخص شد و احکامش به نتیجه نهایی رسید، این اتفاق رخ دهد. ان‌شاالله در هفته جاری  موارد ارجاعی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و قطعا بودجه بر همین مبنا نوشته می‌شود.

وی ادامه داد: امیدواریم اولین بودجه‌ای که بر اساس قانون برنامه هفتم تدوین می‌شود در حوزه‌های مختلف بتواند گره‌گشا باشد، مشکلات کشور را کاهش دهد و شرایط بهتری برای مردم رقم زده شود.

حسینی در خصوص موارد ارجاعی از برنامه هفتم به کمیسیون‌ تخصصی و روند بررسی آن‌ها بیان کرد: در هفته گذشته مرتب در کمیسیون تلفیق با حضور دوستان برنامه و بودجه ارجاعات بررسی شد و ان‌شاالله در هفته جاری در  صحن نهایی می‌شود.

وی در پاسخ به این‌که آیا بین مجلس و سازمان برنامه در خصوص موارد ارجاعی توافقات صورت گرفته است، عنوان کرد: باهم توافقات خوبی دارند و  یک جاهایی هم طبیعی است اختلاف نظر دارند اما در نهایت صحن علنی مجلس و بعد هم شورای نگهبان تصمیم‌گیر خواهد بود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز