خبرگزاری کار ایران

در دیدار وزرای امور خارجه ایران و قطر مطرح شد؛

تاکید تهران و دوحه بر استفاده از ظرفیت‌های مشترک کشورهای اسلامی برای متوقف کردن صهیونیست‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۴۵۰

وزرای امور خارجه ایران و قطر نسبت به تداوم تلاش‌های مشترک در این زمینه و استفاده از ظرفیت‌های مشترک کشورهای اسلامی و سازمان همکاری اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و متوقف کردن حملات وحشیانه صهیونیست‌ها علیه غزه اتفاق نظر داشتند.

به گزارش ایلنا، حسین امیرعبداللهیان با شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه قطر دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، آخرین تحولات جاری در فلسطین و بحران در غزه مورد گفت‌وگو و تبادل نظر قرار گرفت.

طرفین اوضاع در منطقه در نتیجه تداوم بحران جاری در غزه را انفجارآمیز دانستند و بر ضرورت تداوم تلاش‌های مشترک به منظور توقف حملات نظامی وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه و پایان بخشیدن به جنایات جنگی صهیونیست‌ها و نیز شکستن محاصره ضدانسانی علیه غزه و ارسال فوری کمک‌های انسان‌دوستانه تاکید کرده و در خصوص راه‌های تحقق این اهداف مشورت و تبادل نظر کردند.

دو طرف همچنین نسبت به تداوم تلاش‌های مشترک در این زمینه و استفاده از ظرفیت‌های مشترک کشورهای اسلامی و سازمان همکاری اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و متوقف کردن حملات وحشیانه صهیونیست‌ها علیه غزه اتفاق نظر داشتند و قرار شد به مشورت‌ها و تلاش‌های مشترک خود ادامه دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز