خبرگزاری کار ایران

حدادی در صحن علنی:

باید در برنامه ۵ ساله توجه جدی به بسیج شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۱۲۱

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس گفت: ماموریت‌هایی در محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، اشتغال و سازندگی به بسیج سازندگی داده شده که موفقیت‌های ویژه ای داشتند.

به گزارش ایلنا، علی حدادی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۲ آبان) مجلس شورای اسلامی، در موافقت با بندالحاقی (یک) ماده ۱۰۲، گفت: منظور از این بند تقویت کمی و کیفی بسیج و اجرای فرمان اعتلای بسیج و نقش آفرینی بیشتر نیروهای مردمی است.

نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما همه مدیون خون پاک شهدای عزیز و ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هستیم، ادامه داد: بسیج همواره در تمام عرصه‌هایی که ورود کرده، با موفقیت عمل کرده است.

وی با بیان اینکه بسیج در جذب، آموزش، ساماندهی و حفظ انسجام، مقابله با جنگ نرم، تهاجم فرهنگی و ترویج سبک زندگی اسلامی و امنیت مردم نقش آفرینی داشته است، اضافه کرد: باید به بسیج به ویژه در برنامه ۵ ساله توجه جدی شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به مشارکت بسیج سازندگی در کمک به دولت، تصریح کرد: ماموریت‌هایی در محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، اشتغال و سازندگی به بسیج سازندگی داده شده که موفقیت‌های ویژه ای داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز