خبرگزاری کار ایران

تشکر امیرعبداللهیان از تلاش‌های مصر برای ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه به مردم غزه

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۴۵۸

وزیر امور خارجه در گفت‌وگوی تلفنی با همتای مصری، با اشاره به میزبانی مصر در برگزاری نشست بین‌المللی در خصوص جنایات رژیم صهیونیستی و بحران جاری غزه، از تلاش‌های این کشور جهت توقف درگیری و ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه به مردم غزه، تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا، در ادامه رایزنی‌های دیپلماتیک وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با مقامات کشورهای اسلامی در خصوص لزوم توقف جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در قبال مردم مظلوم غزه، شامگاه روز یکشنبه حسین امیرعبداللهیان در گفت‌وگوی تلفنی با سامح شکری، وزیر امور خارجه جمهوری مصر، در این خصوص رایزنی و تبادل‌نظر کرد.

وی در این گفت‌وگوی تلفنی با اشاره به میزبانی مصر در برگزاری نشست بین‌المللی در خصوص جنایات رژیم صهیونیستی و بحران جاری غزه، از تلاش‌های این کشور جهت توقف درگیری و ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه به مردم غزه، تقدیر کرد.

امیرعبدالهیان بار دیگر آمادگی هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران را جهت ارسال کمک‌های بشردوستانه به مردم غزه از طریق مصر، اعلام کرد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: هدف نهایی رژیم جعلی و اشغالگر اسراییل، کوچ اجباری ساکنان غزه و کرانه به منطقه سینا در مصر و بخش‌هایی از اردن است. در واقع تل‌آویو برای ایجاد دولت فلسطین در خارج از سرزمین تاریخی فلسطینیان، تلاش می‌کند. اما مقاومت مانع اصلی تحقق خواب‌های پریشان صهیونیست‌ها شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز