خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی:

امروز روز آزمون برای مسلمانان در سراسر جهان است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۴۸۵

حجت الاسلام والمسلمین قاضی با بیان اینکه دشمنان و رژیم صهیونیستی با جنگ شناختی به دنبال وارونه جلوه دادن جنایات در غزه است اظهار کرد: امروز روز آزمون برای مسلمان در سراسر جهان است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد قاضی در جمع کارکنان و خانواده‌های عقیدتی سیاسی پایگاه هوایی شهید لشکری مهرآباد با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام که (ص) گفت: پیامبر بزرگ اسلام فرمود؛ "مَنْ أَصْبَحَ لَا یَهْتَمُّ بِأُمُورِ الْمُسْلِمِینَ فَلَیْسَ مِنْهُمْ وَ مَنْ سَمِعَ رَجُلًا یُنَادِی یَا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِم‌" کسی که شب را صبح کند و اهمیتی به کارهای مسلمانان ندهد او از آنان نیست و کسی که صدای مظلومیت مسلمانی را بشنود که فریاد می زند: هان ای مسلمانان به فریاد من برسید، اگر پاسخش را ندهد و به یاری اش نشتابد مسلمان نیست.
وی با اشاره به حوادث اخیر غزه افزود: اسلام یک دین جامع و کامل است که همه چیز را با هم و در کنار هم دیده است و چنانچه مسلمانی به امور مسلمین بی توجه باشد گویا مسلمان نیست.
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا با اشاره به جنایت‌های ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به بیمارستانی در غزه اظهار کرد:  اگر مسلمانی همه دستورات اسلام را مراعات کند، مصائب غزه و جنایت صهیونیست‌ها را مشاهده کند اما دم برنیاورد مسلمان نیست و امروز رو آزمون برای همه مسلمانان جهان است تا درمقابل این توحش عکس العمل قاطعی نشان دهند.
حجت الاسلام والمسلمین قاضی خاطر نشان کرد: دشمن و رژیم صهیونیستی با جنگ شناختی و ترکیبی که به راه انداخته لشکرسازی می‌کند و حقیقت را آنگونه که خود می‌خواهد به تصویر می‌کشد و به دنبال وارونه جلوه دادن جنایات خود در غزه است.
وی با بیان اینکه ما در چنین فضایی باید با کار جهادی و انقلابی رسالتی را که بر دوشمان نهاده‌اند به سرمنزل مقصود برسانیم تصریح کرد: رسالتی که از انبیا، علما، صلحا، شهدا و همه خوبان که صراط مستقیم هستند به ما رسیده، این رسالت باید به سرمنزل مقصود برسد تا انتظارات اسلام و جامعه اسلامی و سازمانی از ما این است و باید برآورده شود.
وی در پایان اظهار کرد: رسیدن به هدف و مقصود با اقامه برنامه و برنامه‌ریزی فرهنگی هدفمند محقق خواهد شد.
در پایان این برنامه از تعدادی از پیشکسوتان عرصه فرهنگی تقدیر بعمل آمد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز