خبرگزاری کار ایران

مجله الکترونیکی «آینه اعتماد» شورای نگهبان منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۰۹۱

مجله الکترونیکی «آینه اعتماد» به همراه آثار و گفتگوهایی از اعضای شورای نگهبان، پژوهشگران و اساتید دانشگاهی منتشر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، مجله الکترونیکی «آینه اعتماد» که حاوی گفت‌وگوها، گفتارها، یادداشت‌ها و گزارش‌هایی درباره شورای نگهبان است، به صورت الکترونیکی منتشر شد.

به گزارش ایلنا، در این مجله با آیت‌الله کعبی، حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سعدی، مهندس مرتضی نبوی، دکتر حسین مظفر، دکتر محمدحسین صفارهرندی، دکتر محمدباقر خرمشاد، دکتر علی فتاحی زفرقندی، مهدی جمشیدی، محسن ابوالحسنی و خانواده شهید سلمان امیراحمدی گفتگو شده و یادداشت‌هایی از حسین شریعتمداری و مهدی فضائلی آمده است.

همچنین این مجله حاوی گزارش‌هایی درباره پژوهشکده شورای نگهبان، مجمع مشورتی فقهی شورای نگهبان و حضور نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در صحن شورای نگهبان است.

برای نخستین بار نیز تصاویری تاریخی از اعضا و جلسات شورای نگهبان و داده‌نمایی در خصوص اعضای فقها و حقوقدان این شورا از ابتدا تاکنون در این مجله منتشر شده است.

گفتنی است؛ بخش‌هایی از محتوای این مجله الکترونیکی به مناسبت چهل و سومین سالگرد تاسیس شورای نگهبان در نیمه دوم تیر ماه سال جاری در پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان منتشر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز