خبرگزاری کار ایران

امیر سرتیپ واحدی:

با تشکیل قرارگاه هوش مصنوعی، متاورس و کوانتوم به دنبال تربیت نسل جدید نیروی هوایی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۷۸۱

فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور مجموعه هوش مصنوعی دانشگاه هوایی شهید ستاری، ضمن بازدید از این مجموعه پژوهشی، روند پیشرفت تجهیزاتی این مجموعه را از نزدیک مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی در بازدید از مجموعه پژوهشی هوش مصنوعی دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری با بیان اینکه در دو بخش تربیت و آموزش با نگاه تحولی به دنبال تبدیل دانش نظری به آموزش های مهارت محور با استفاده از ظرفیت پیشکسوتان سال های دفاع مقدس هستیم گفت: با تشکیل قرارگاه های علوم نوین از جمله هوش مصنوعی، فضا، متاورس و کوانتوم به دنبال تربیت نسل جدید نیروی هوایی برای استفاده از تجهیزاتی که با حرکت بر لبه دانش و فناوری ساخته شده اند، هستیم.

وی ادامه داد: علاوه بر این تعامل هم افزا با شرکت های دانش بنیان، بسترهای لازم برای تبدیل آموزش های نظری به محصول فناورانه به عنوان خروجی دانشگاه هوایی شهید ستاری فراهم خواهد شد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه در نیروی هوایی بر اساس منشور تربیتی که طراحی شده، فرآیند آموزش افسران در پیچیده ترین نیروی نظامی دنبال و پیگیری می شود، اظهار داشت: در همین راستا همه فراگیران و فرادهان باید به اهمیت نقش خود در ساخت نیروی هوایی دانشمند تراز انقلاب واقف و به ضرورت روزآمد بودن آگاه باشند.

واحدی افزود: هوشمندسازی آموزش ها، ورود به عرصه علوم نوین، عدم اکتفا به منابع تحصیلی دانشگاه، مطالعه و تحقیق در حوزه تخصصی از منابع معتبر و متعدد در یکی از پرهزینه ترین عرصه های آموزش از ضرورت های اجتناب ناپذیر تحصیل در دانشگاه هوایی شهید ستاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز