خبرگزاری کار ایران

بادامچیان در اجلاس سراسری حزب موتلفه:

شعارمان تشکیل مجلس تحولی و تکاملی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۴۴۹

دبیرکل حزب موتلفه گفت: در خصوص انتخابات بر اساس بیانات رهبری شعارمان تشکیل مجلس تحولی و تکاملی است. نباید مجلس دوازدهم تکرار مجالس گام اول باشد و باید متفاوت از مجالس گذشته باشد. نماینده باید بتواند تحول ایجاد کند و تحول گرا باشد

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسدالله بادامچیان دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در اجلاس سراسری و گردهمایی انتخاباتی حزب موتلفه اسلامی گفت: حزب موتلفه در عرصه‌های بین المللی و جهانی از جمله موضوع بریکس و چین فعالیت‌های بزرگ و مهمی را برای کشور انجام داده است.

وی افزود: عملیات طوفان الاقصی در فلسطین اشغالی را تبریک می‌گویم. این عملیات حرکت بسیار ارزشمندی است و برای شهدای آن علو درجات و برای مجاهدان آن موفقیت را مسئلت داریم. این تغییر حرکت مقاومت از حالت تدافعی به تهاجمی است و این حرکت در عرصه سیاست، امور امنیتی، اجتماعی و روابط بین کشورها و …اثر دارد.

بادامچیان گفت: رژیم صهیونیستی و سازمان‌های اطلاعاتی و حامیان غربی آنها غافلگیر شدند و این چیز ساده‌ای نیست که اتفاق افتاده است. این عملیات یک قله رفیع در پیروزی‌های جبهه اسلامی است و تلفات هزار و چند صد نفری ظرف دو روز شوخی نیست که اتفاق افتاده است. این حملات باعث می‌شود نگاه جدیدی پدید آید و مجموعه صهیونیستی در حال فرو ریختن قرار گیرد.

وی تصریح کرد: این حملات نشان می‌دهد مجموعه صهیونیست‌ها پوسیده شده و در حال فروپاشی است. نسل جدید در رژیم صهیونیستی ارض موعود را نمی‌خواهد و علیه نتانیاهو و دولت تظاهرات می‌کنند.

بادامچیان در ادامه گفت: ما در مرحله حساسی از گام دوم انقلاب اسلامی هستیم و نیاز به تکامل در تمام ابعاد داریم یعنی باید حرکت کنیم و گام دوم را محقق کنیم و اساس این تحقق هم رهنمودهای رهبر انقلاب است.

وی افزود: اگر قرار است کاری کنیم، نیاز به تحول داریم. رهبر معظم انقلاب در آغاز امسال بحث تحول را باز فرمودند و چند سال است در خصوص تحول صحبت می‌کنند و امسال جدی‌تر از همیشه این بحث را داریم و باید به دنبال آن باشیم.

دبیرکل حزب موتلفه تصریح کرد: نهضت اسلامی با نظر امام تأسیس شده و به صحنه آمده و در تمام فتنه‌ها با دشمنان مقابله کرده و شهید داده است، بنابراین ما باید تحول را پیگیری کنیم که در وهله اول تحول فرهنگی است که من خود سه کتاب در این باره نوشتم. البته در مسئله بخش روابط بین الملل برنامه‌های جدی نیز داریم که پیگیری می‌کنیم.

وی تاکید کرد: در خصوص انتخابات بر اساس بیانات رهبری شعارمان تشکیل مجلس تحولی و تکاملی است. در جنبه دستوری، رهبری دستور تحول را دادند و در جنبه مردمی نمایندگان باید تحول را ایجاد کنند، لذا نباید مجلس دوازدهم تکرار مجالس گام اول باشد و باید متفاوت از مجالس گذشته باشد. نماینده باید بتواند تحول ایجاد کند و تحول گرا باشد و در این دوره هم شش سیاست داریم و بحث ما تعامل با همه است.

بادامچیان تصریح کرد: چیزی که الان اهمیت دارد، جامعه ارزشی ما است و ما یک جامعه تحول یافته و سالم به دور از فساد می‌خواهیم و ما به یک فهرست تحول آفرینی نیاز داریم، حالا از هر حزبی که باشد اهمیتی ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز