خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده کل سپاه:

هرگاه جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف با مشکل مواجه شده سپاه پای کار آمده و در رفع بحران کمک کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۶۵۰

سردار فدوی در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه قدس استان گیلان با تاکید بر لزوم تبیین توطئه‌های استکبار علیه ملت ایران برای نسل جدید گفت: توطئه های امریکا و مستکبران علیه جمهوری اسلامی ایران یک روز هم متوقف نشده است.

به گزارش ایلنا، سردار دریادار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز ( سه شنبه)  در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه قدس استان گیلان در حسینیه حضرت ابوالفضل سپاه استان با بیان اینکه با اشاره به نقش مؤثر جمهوری اسلامی در افزایش روحیه مقاومت و مبارزه با استکبار در دل ملت‌های مسلمان و مظلوم اظهار کرد: وقتی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ پیروز شد بارقه‌ امیدی در دل ملت مظلوم فلسطین برای مبارزه با رژیم صهیونیستی این غده سرطانی به تعبیر امام خمینی(ره) ایجاد شد.

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر لزوم توجه به روحیه جهاد، ایثار و شهادت در دل مردم مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت در سرزمین‌های اشغالی بیان کرد: طوفان الاقصی حرکتی تاریخی توسط حماس و جهاد اسلامی بود که قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی در منطقه را در هم شکست و این از برکات خون پاک شهیدان دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است.

سردار فدوی ، قدرت نظامی جمهوری اسلامی را غیر قابل باور دانست و افزود: رژیم صهیونیستی که ایران را تهدید می‌کند، بداند قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی بسیار قوی است به طوری که محققان آمریکایی و رژیم اشغالگر صهیونیستی اعتراف می‌کنند که در طول ۴۴ سال گذشته نتوانستیم در هیچ عرصه‌ای انقلاب اسلامی را شکست دهیم.

وی با بیان اینکه جبهه حق در تمامی عرصه‌ها بر جبهه شیطان و باطل پیروز است، گفت: ملت مظلوم فلسطین نشان دادند که وعده پروردگار حق بوده و هیچ وعده‌ای جز وعده خدا، حق نیست و در طول ۴۴ سال گذشته شاهد این امر در جمهوری اسلامی بودیم که چگونه در برهه‌های مختلف امدادهای غیبی به یاری ملت ایران آمده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه خداوند به ملت و پاسداران انقلاب اسلامی توفیقات روز افزون بسیار زیادی داده است، بیان کرد: باید عمل به تکالیف را سرلوحه قرار دهیم تا در دنیا و آخرت به سعادت برسیم.

وی با اشاره به لزوم تبیین توطئه‌های استکبار علیه ملت ایران برای نسل جدید و تاکید بر اینکه توطئه های امریکا و مستکبران علیه جمهوری اسلامی یک روز هم متوقف نشده است

گفت: دشمنی استکبار علیه ملت ایران دشمنی دینی، ایدئولوژیک و فکری است و براساس وعده های الهی قطعا شکست خواهند خورد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر لزوم توجه به خدمت خالصانه پاسداران و مسؤولان به مردم در عرصه‌های مختلف، گفت: مسؤولان با خدمت خالصانه به مردم برای آخرت خود توشه‌ای جمع می‌کنند ولی این خدمت باید به گونه‌ای باشد که مردم این خدمت را به وضوح حس کنند.

سردار فدوی با بیان اینکه استکبار از طریق حربه فضای مجازی در تلاش برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است، افزود: در اغتشاشات سال گذشته آمریکا سنگین‌ترین جنگ را علیه ملت ایران اعمال کرد ولی دل‌های مردم ایران در گرو پروردگار و انقلاب اسلامی است که نتیجه آن حضور پرشور ملت در انزجار از اقدامات آشوبگران بود.

وی یکی از اهداف این نهاد انقلابی را کمک به دولت‌ها در عرصه‌های مختلف دانست و گفت: هرگاه جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف با مشکل مواجه شده سپاه پای کار آمده و در رفع بحران و اتمام پروژه‌های عمرانی در کشور کمک کرده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از امضای توافق نامه‌ای میان دولت و سپاه در حوزه‌های مختلف از جمله احیای قنات‌ها و آبخیزداری خبر داد و افزود: توافق نامه‌ای میان دولت سیزدهم و سپاه در حوزه آبخیزداری، احیای قنات‌ها و کاشت نهال و آبرسانی به روستاها به امضا رسیده و به صورت هفتگی با برگزاری جلساتی پیگیر انجام امور هستیم.

سردار فدوی با اشاره به آبرسانی سپاه پاسداران به ۷۱۱ روستای گیلان، بیان کرد: بعد از سیستان و بلوچستان، گیلان با بحران آب آشامیدنی در روستاها مواجه هستند و در تفاهمی با وزارت نیرو مقرر شد به ۷۱۱ روستای گیلان آبرسانی شود که در حال انجام است.

وی با قدردانی از اقدامات فرمانده سابق سپاه قدس در استان گیلان، تصریح کرد: سردار محمد عبدالله‌پور یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس است که از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی در نبرد علیه دشمن بوده و بعد از آن در سنگری دیگر به مردم گیلان و رفع محرومیت‌ در استان کمک کردند و قطعاً در سنگری دیگر از ظرفیت ایشان استفاده خواهیم کرد.

در پایان این مراسم از زحمات سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد عبدالله‌پور تقدیر و سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی به عنوان فرمانده جدید سپاه قدس استان گیلان معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز