خبرگزاری کار ایران

حضور دریادار تنگسیری بین مردم روستاهای لیره‌ای وشهرک شهید سلیمانی

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۲۳۱

همزمان با سالروز ولادت با سعادت پیامبر عظیم الشان و امام جعفر صادق علیه السلام، دریادار تنگسیری با حضور در روستاهای اهل سنت بخش سیریک و جاسک استان هرمز گان این روز را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، همزمان با سالروز ولادت با سعادت پیامبر عظیم الشان و امام جعفر صادق علیه السلام، دریادار تنگسیری با حضور در روستاهای اهل سنت بخش سیریک و جاسک استان هرمز گان این روز را تبریک گفت.

دریادار تنگسیری گفت: امروز به میمنت این روز فرخنده دومین مدرسه را در شهرک شهید سلیمانی افتتاح کردیم و خداوند انشالله توفیق خدمت بدهد به این برادران وخواهران عزیزمان خدمت بکنیم.

فرمانده ندسا با حضور در بین مردم روستای لیره شهرستان جاسک که از اهل سنت هستند گفت: انشالله تا پایان سال همه منازل مردم این روستای سیل زده، مدرسه، آسفالت خیابان‌ها و بازارچه انجام و به مردم تحویل خواهد شد.

دریادار تنگسیری با حضور بین بزرگان اهل سنت شرق استان هرمزگان گفت: همه باید دست به دست هم بدهیم و کمبودها و محرومیت‌هایی که وجود دارد را رفع بکنیم. خداوند این نعمت را در اختیار ما گذشته که به عنوان خادم در خدمت مردم باشیم. در هفته وحدت، ما خدمت بزرگان اهل سنت در شرق جاسک در منطقه گابریک در روستای لیره ای جدید رسیدیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه به مناسبت هفته وحدت اظهار داشت: پیام ما در هفته وحدت این است که هیچ گاه دشمن نمی‌تواند بینمان تفرقه بیندازد، ما (شیعه و سنی) در واقع یک پیکره ایم در یک کشوریم، جانمان را فدای ناموس و امنیتمان می‌کنیم و هیچ دشمنی نمی‌تواند ما را از هم جدا کند این پیام ما در هفته وحدت است.

گفتنی است در سیل سال ۹۸ شرق هرمزگان تعدادی از روستاهای این مناطق بکلی از بین رفت و نیروی دریایی سپاه با همکاری سایر ارگان‌های دولتی برای تعداد زیادی از این مردم منزل جدید ساخته است که شهرک شهید سلیمانی شهرستان سیریک و شهرک لیره ای شهرستان جاسک از جمله آن است.

در حاشیه افتتاح این مدرسه ۲۵۰۰ بسته لوازم التحریر شامل کیف و تمامی لوازم التحریر مورد نیاز به دانش آموزان این مناطق اهدا شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز