خبرگزاری کار ایران

حکیمی‌پور در گفت‌وگو با ایلنا:

تعداد محدودی از اعضای حزب اراده ملت در مرحله اولیه انتخابات ثبت نام کردند/ پیش ثبت نام برنامه‌های احزاب برای شرکت در انتخابات را به هم زد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۸۰۸

دبیرکل حزب اراده ملت گفت: به دلیل آنکه مسافرت ضروری پیش آمد، مدارکم را همراه نبردم تا بارگذاری کنم و ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍پیش‌ثبت‌نام انجام نشد. البته در سامانه اسم و مشخصات را ثبت کردم اما در جایی که باید مدارک را بارگذاری می‌کردم، کار انجام نشد. در نهایت این طرح پیش‌ثبت‌نام، برنامه‌هایی که احزاب داشتند را به هم زد.

احمد حکیمی‌پور دبیرکل حزب اراده ملت در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به این سوال که با توجه به پایان مهلت پیش ثبت نام و پایان مرحله احراز هویت‌ها، چه تعداد از حزب شما ثبت نام کرده و احراز هویت آنان تایید شده است، گفت:‌ از حزب اراده ملت، ثبت‌نام زیاد نداشتیم. یک تعداد محدودی از دوستان ثبت‌نام کردند که من در جریان نتیجه احراز نیستم و نمی‌توانم به شما آماری بدهم.

دبیرکل حزب اراده ملت در پاسخ به این سوال که برنامه حزب در این مرحله به چه صورتی است و آیا افرادی از احزاب شما در انتخابات شرکت می‌کنند یا خیر، گفت: ما قبلا جلسه گذاشتیم و اعلام کردیم اعضایی که این قابلیت را در خودشان می‌بینند و می‌توانند نماینده مجلس شوند، بروند ثبت‌نام کنند. حالا تعداد محدودی ثبت‌نام کردند ولی نتیجه‌اش را فعلا نمی‌دانیم. یعنی باید ببینیم چه تعدادی در صحنه هستند تا برای‌شان برنامه‌ریزی کنیم. 

حکیمی‌پور در پاسخ به این سوال که آیا حزب شما در انتخابات با احزاب دیگر، ائتلافی انجام خواهد داد، گفت: باید ببینیم تشکل‌ها برای انتخابات چه کار کردند و در چه وضعیتی هستند. آیا کاندیدایی برای رقابت مانده است یا خیر. الان زود است که درباره این موضوع برنامه‌ریزی کنیم. اما طبق چیزی که به ما مربوط بود در حزب‌مان بعد از بحث‌های مفصلی که شکل گرفت، به اعضای حزب گفتیم، آن‌هایی که در خودشان این توان را می‌بینند و تمایل دارند، ثبت‌نام کنند.

دبیرکل حزب اراده ملت در تصمیم جبهه اصلاحات نسبت به انتخابات و اینکه آیا حزب اراده ملت با وجود خروج از جبهه با تصمیم آن همراهی می‌کند، گفت: نگرش جبهه اصلاحات به احزاب متفاوت است. برخی از احزاب با این موضوع فعال برخورد کرده و برخی نیمه فعال و غیرفعال بودند. بنابراین طیف‌های مختلفی در جریان اصلاحات است. من معتقدم باید به فضا نگاه کنیم که فضای جامعه به چه سمتی می‌رود و دستگاه‌های نظارتی و اجرایی چه تصمیمی می‌گیرند و آیا کاندیدایی در صحنه باقی می‌ماند که لیستی بسته شود یا خیر. زمان این مسائل به دی یا بهمن ماه برمی‌گردد. 

حکیمی‌پور در پاسخ به این سوال که استقبال از ثبت نام در انتخابات از جانب اصلاح طلبان چه مقدار بوده است، گفت: آنطور که من برداشت کردم استقبال زیاد نبوده و حتی در حزب اراده ملت هم استقبال زیاد نبوده است. از حزب ما کلا بیشتر از ۳ نفر ثبت نام نکردند. 

دبیرکل حزب اراده ملت در پاسخ به این سوال که آیا شما ثبت نام نکردید گفت: به دلیل آنکه مسافرت ضروری پیش آمد، مدارکم را همراه نبردم تا بارگذاری کنم و ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍پیش‌ثبت‌نام انجام نشد. البته در سامانه اسم و مشخصات را ثبت کردم اما در جایی که باید مدارک را بارگذاری می‌کردم، کار انجام نشد. در نهایت این طرح پیش‌ثبت‌نام، برنامه‌هایی که احزاب داشتند را به هم زد. طرح‌هایی بود که می‌شد آنها را اجرا کرد اما این طرح برنامه‌ها را به هم ریخت و احزابی که می‌خواستند در انتخابات فعال باشند، نتوانستند خودشان را به این مرحله برسانند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز