خبرگزاری کار ایران

یک کارمند کارچاق‌کن در علی‌آبادکتول دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۴۴۲

کارمند یکی از اداره‌های علی‌آبادکتول که با ادعای نفوذ در دادگستری، از مردم پول می‌گرفت، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: پس از آنکه کارمندان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان به رفت و آمدهای زیاد فردی مشکوک شدند، وی تحت نظر قرار گرفت و پس از چند ماه رصد، متوجه شدند این فرد با این ادعا که با یکی از قضات دادگستری ارتباط دارد، کارچاق‌کنی می‌کند.

حیدر آسیابی افزود: این فرد با ادعای تغییر رای پرونده به نفع یکی از طرفین از طریق نفوذ، از افراد پول می‌گرفت.

وی ادامه داد: کارمندان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان این کارچاق‌کن را هنگام دریافت پول، بازداشت کردند.

 رئیس کل دادگستری گلستان گفت: بررسی‌ها و رصد چندماهه فعالیت‌های این فرد مشخص کرد، وی با هیچ فردی از دستگاه قضایی استان ارتباطی ندارد و با وعده‌های دورغ از مردم کلاهبرداری می‌کرد.

آسیابی افزود: شماره ۱۵۸۰ حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان در طول شبانه روز، گزارش‌های مردم درباره  کارچاق کن‌ها و متخلفان در حوزه‌های قضایی و دستگاه‌های تابعه قوه قضاییه در استان را ثبت و ضبط می‌کند. با تلاش‌های حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان از ابتدای امسال تا پایان شهریور ۲۴ کارچاق کن در حوزه‌های قضایی استان شناسایی و دستگیر شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز