خبرگزاری کار ایران

رئیسی:

با رسیدن آب به استان اصفهان شیرینی کار چشیده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۷۸۸

رئیس جمهور در بازدید از مرحله اول انتقال آب از دریای عمان به اصفهان گفت: دولت با تامین اعتبار به اجرای هر چه سریعتر طرح انتقال آب از دریای عمان به اصفهان کمک می‌کند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی پس از بازدید از مرحله نخست انتقال آب از دریای عمان به اصفهان و دستور آغاز اجرای مرحله دوم این طرح با قدردانی از زحمات شبانه روزی تمامی عوامل این طرح با بیان اینکه با رسیدن آب به استان اصفهان شیرینی کار چشیده می‌شود گفت: با توجه به گزارش‌های استاندار اصفهان و مدیر طرح، طرحی که قرار بود در سه ساله به سرانجام می‌رسید اجرای آن به یک سوم کاهش پیدا کرده و این طرح در مدت یک سال به ثمر می‌رسد.

وی افزود: کار شبانه روزی در ۲۸ جبهه کاری انجام شده و وظیفه ما تامین اعتبار است که با قوت این اقدام انجام می‌شود.

در مرحله نخست انتقال آب از دریای عمان ۷۰ میلیون متر مکعب و در مرحله دوم ۴۰۰ میلیون مترمکعب آب به اصفهان انتقال داده می‌شود.

تا کنون آزادسازی ۵۲۰ کیلومتر از مسیر انجام و ۴۲۰ کیلومتر هم حفاری و ۲۱۴ کیلومتر آن لوله گذاری شده است.

هزینه اجرای مرحله نخست طرح ۲۵ و نیم هزار میلیارد تومان و مرحله دوم ۱۱۳ هزار میلیارد تومان اعلام شده است.

مرحله نخست طرح از مهر پارسال آغاز شده و هم اکنون ۱۴ پیمانکار در ۲۴ جبهه کاری در این فاصله ۵۲۰ کیلومتری در حال فعالیت هستند و پیش بینی می‌شود تا پایان سال مرحله نخست اجرایی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز