خبرگزاری کار ایران

در دیدار محمد اسلامی و رافائل گروسی انجام شد؛

بررسی‌ راه‌های توسعه همکاری‌های فنی میان ایران و آژانس

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۶۷۹

رییس‌ سازمان انرژی اتمی ایران در حاشیه شصت و هفتمین نشست سالانه کنفرانس عمومی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با مدیر کل آژانس دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، محمد اسلامی و رافائل گروسی درباره توسعه همکاری‌های فنی میان ایران و آژانس و گسترش روابط دوجانبه دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار اسلامی و گروسی، راه‌های توسعه همکاری‌های متقابل میان ایران و آژانس را مورد بررسی قرار دادند.

رئیس سازمان انرژی اتمی در این نشست ضمن انتقاد از رویکرد کشورهای غربی بیان کرد: این کشورها با فشارهای سیاسی و توسل به تحریم‌ها سعی دارند از ظرفیت آژانس برای فشار به ایران استفاده کنند.

وی‌ از مدیرکل آژانس خواست که با حفظ بی‌طرفی و حرفه‌ای گری اجازه ندهد که این کشورها از گزارش‌های آژانس به عنوان بهانه برای فشار بر ایران استفاده کنند.

اسلامی با برشمردن ظرفیت‌های گسترده فناوری و صنعت هسته‌ای در ایران که از آن برای خدمت به مردم استفاده می‌شود؛ تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران برای در اختیار قراردادن این ظرفیت‌ها همسو با برنامه‌های آژانس و نیز به‌منظور خدمت به بشریت در سایر نقاط جهان آماده است.

وی تصریح کرد: فشارهای ظالمانه سیاسی کشورهای غربی علیه ایران بی‌نتیجه بوده و جمهوری اسلامی ایران هرگونه فشار سیاسی را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز