خبرگزاری کار ایران

وزیر اطلاعات:

فریب‌خوردگان به آغوش مردم و کشور بازگردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۳۲۵

وزیر اطلاعات در مراسم رونمایی از کتاب «سیطره» گفت: فریب‌خوردگانی که خود را در اختیار دشمنان قرار داده‌اند به آغوش مردم ایران و کشور بازگردند و در آسایش،آرامش و امنیت زندگی‌کنند چون همکاری با دشمن به غیر ذلت نتیجه دیگری ندارد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین خطیب در این مراسم که در تالار مهر حوزه هنری برگزار شد، اظهار کرد:کسانی که به دنبال براندازی هستند با مدیریت رهبری و امام انقلاب و به لطف حضور مردم در دفاع از نظام،همواره شکست خورده و شکست‌ خواهند خورد. 

وزیر اطلاعات ادامه داد:جهاد تبیین خط شکن این راه است و در مقابله با جنگ ترکیبی و ادراکی دشمنان ،پیروزی‌های مردم و نظام و انقلاب اسلامی را پررنگ‌تر و بیشتر کند.  

حجت‌الاسلام خطیب اعلام کرد: وزارت اطلاعات در راستای تبیین موفقیت‌های ایران قوی در راستای برقراری امنیت و همچنین در راستای تاریخ‌نگاری از این پیروزی‌ها، به هنرمندان و نویسندگان کمک کند چون آنها سربازان و سرداران بازگویی این موفقیت‌ها هستند چون همین سربازان و سرداران از خط شکنان موثر در مقابله با دشمنانی همچون آمریکا،رژیم صهیونیستی و انگلیس هستند و این همان جهاد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

دراین مراسم،علی اکبر شیروانی مدیرعامل انتشارات سوره نکاتی را درباره کتاب سیطره بیان و بر ضرورت انتشار چنین کتاب‌هایی تاکید کرد.

سپس گلزار راغب نویسنده کتاب از مساعدت وزارت اطلاعات برای انتشار این تشکر کرد.

در بخش دیگر مراسم،مرتضی سرهنگی گفت:ادبیات دفاع در عرصه ملی قابل احترام است و هر نسلی این ادبیات را پررنگ‌تر می‌کند چون انرژی فداکاری نظامی را به انرژی فداکاری اجتماعی تبدیل می‌کند و ما به این فداکاری نیاز داریم.

در پایان مراسم با حضور وزیر اطلاعات، دادمان، رئیس حوزه هنری،مرتضی سرهنگی،زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس و گلزار راغب، کتاب سیطره رونمایی و از چند خانواده شهید نیز تقدیر شد.

در این مراسم، علاوه بر نویسنده، جمعی از چهره‌های سیاسی، فعالان فرهنگی، اصحاب رسانه و خانواده‌های شهدای ترور نیز حضور داشتند.

«سیطره» جدیدترین اثر کیانوش گلزار راغب، خاطرات هفت سال نفوذ «نادر کیانی» از نیروهای انقلابی ایران به اردوگاه حزب دموکرات کردستان و سازمان کومله در اقلیم کردستان عراق است که تا سطوح عالی سازمانی و مسئول پذیرش این سازمان رشد می‌کند. او با دسترسی به اطلاعات ویژه درون گروهی، گرفتار زندان اقلیم کردستان شده و در نهایت با تحمل رنج و مرارت فراوان به کشور باز می‌گردد و ثمره سال‌ها تلاش و مجاهدت خود را در خدمت نظام جمهوری اسلامی ایران قرار می‌دهد.

کتاب «سیطره» اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با نمایشگاه کتاب از سوی انتشارات سوره مهر چاپ و روانه بازار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز