خبرگزاری کار ایران

تسلیت رئیسی در پی درگذشت مادر شهیدان حلوائی

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۲۹۹

رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم حلیمه زاینده‌رودی، مادر بزرگوار شهیدان والامقام علی، محمد، فلاح و لیلا حلوائی را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت حاجیه خانم حلیمه زاینده‌رودی، مادر بزرگوار شهیدان والامقام علی، محمد، فلاح و لیلا حلوائی تصریح کرد: این بانوی پرهیزگار که چهار فرزند دلبندش به‌دست عوامل رژیم بعثی عراق مظلومانه به شهادت رسیدند، با تأسی به بانوی کربلا حضرت زینب (س)، درد فراق عزیزان خود را با صبوری و استقامت تحمل کرد و نام و یادی نیک از خود بر جا گذاشت.

متن پیام به شرح زیر است:

درگذشت مرحومه حاجیه خانم حلیمه زاینده‌رودی، مادر بزرگوار شهیدان والامقام علی، محمد، فلاح و لیلا حلوائی، موجب تأثر خاطر شد.

این بانوی پرهیزگار که چهار فرزند دلبندش به‌دست عوامل رژیم بعثی عراق مظلومانه به شهادت رسیدند، با تأسی به بانوی کربلا حضرت زینب (س)، درد فراق عزیزان خود را با صبوری و استقامت تحمل کرد و نام و یادی نیک از خود بر جا گذاشت.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم این مادر مؤمنه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان علو درجات و هم‌نشینی با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسألت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز