خبرگزاری کار ایران

امیر سرتیپ الهامی:

قدرت نظامی ایران لنگرگاه امنیت منطقه است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۰۷۶

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به نقش خطیر و ارزنده تسلیحات راداری و موشکی بومی در ارتقا و تثبیت قدرت بازدارندگی کشورمان، تاکید کرد: قدرت نظامی ایران یک لنگرگاه و ضامن امنیت منطقه است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ علیرضا الهامی، جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی جنوب غرب ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این منطقه پدافندی، توان رزم و آمادگی دفاعی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش تاکید کرد: توانمندی سامانه های موشکی و راداری یکی از مهمترین محورهای راهبرد نظامی کشورمان برای مقابله با تهدیدات احتمالی دشمنان هست و یقینا هرگونه نقض حریم هوایی کشورمان پیامدهای سنگینی در پی خواهد داشت.

وی گفت: پدافند هوایی مظهر اقتدار و خودباوری جوانان ایرانی است که با تعهد و تلاش شبانه روزی موجبات سرافرازی کشورمان را در عرصه‌های بین المللی فراهم می کند.

به گفته الهامی، ارتش امروز، یک ارتش برخاسته از ارزش‌ها است که بدنه آن را نیروهای جوان، مؤمن، مجاهد و مردمی با توان رزمی و آمادگی بسیار بالا تشکیل داده است.

الهامی خدمت‌رسانی به مردم را از خدمات ازرنده ارتش توصیف کرد و افزود: ارتش نه تنها آمادگی مقابله با تهدیدات دشمنان را دارد، بلکه در بحران‌ها و حوادث طبیعی مانند سیل، زلزله، اپیدمی کرونا در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم در میدان حاضر است.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به نقش خطیر و ارزنده تسلیحات راداری و موشکی بومی در ارتقا و تثبیت قدرت بازدارندگی کشورمان، گفت: قدرت نظامی ایران یک لنگرگاه و ضامن امنیت منطقه است.

در این مراسم با حضور ائمه جمعه شهرستان‌های امیدیه، رامشیر و جمعی از فرماندهان و مسئولان استان خوزستان از زحمات امیر سرتیپ دوم علی ملک فرمانده سابق منطقه پدافند هوایی جنوب غرب تجلیل و امیر سرتیپ دوم سعید امیری به عنوان فرمانده جدید این منطقه پدافندی معرفی و منصوب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز