خبرگزاری کار ایران

امیر رحیم‌زاده:

آسمان ایران در سایه اقتدار پدافند هوایی در اوج امنیت قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۵۷۱

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) کشور، با حضور در منطقه پدافند هوایی شرق، ضمن بازدید از این منطقه و سایت‌های تابعه این یگان پدافندی، میزان آمادگی رزمی و عملیاتی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد و از تلاش‌های شبانه روزی کارکنان این منطقه قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، امیر قادر رحیم‌زاده با بیان اینکه مجموعه اقدامات قرارگاه پدافند هوایی برای حفظ امنیت و پاسداری از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: امروز شبکه یکپارچه و بومی قرارگاه پدافند هوایی با اقتدار آسمان کشور را رصد می‌کند و اشراف کاملی بر آسمان کشور دارد و امنیت مناسبی برای پروازهای داخلی و عبوری فراهم شده است.

وی با اشاره به موقعیت راهبردی جمهوری اسلامی ایران در منطقه اظهار داشت: امنیت روزافزون آسمان جمهوری اسلامی ایران و عبور و مرور روزانه صدها پرواز داخلی و بین‌المللی از آسمان کشورمان حاصل تلاش خستگی‌ناپذیر، بیداری و هوشیاری شبانه‌روزی دلاورمردان پدافند هوایی است.

رحیم‌زاده ادامه داد: قرارگاه مشترک پدافند هوایی، امروز در خط مقدم برقراری امنیت در کشور است و این مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) کشور، با بیان اینکه آسمان ایران اسلامی در سایه اقتدار پدافند هوایی در اوج امنیت قرار دارد، تصریح کرد: حریم هوایی کشور خط قرمز ما است و همانطور که دشمنان پیش از این نیز تجربه کرده‌اند، کوچک‌ترین تجاوز به حریم هوایی کشور با پاسخ کوبنده و آتشین پدافند هوایی مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز