خبرگزاری کار ایران

در نشست علنی امروز ؛

نمایندگان مجلس از خادم فداکار حرم شاهچراغ(ع) تقدیر کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۱۳۷

در جلسه علنی امروز مجلس، نمایندگان از فرزاد بادپا خادم حرم شاهچراغ(ع) که در حادثه تروریستی اخیر با فداکاری فرد تروریست را خلع سلاح کرد، تقدیر کردند.

به گزارش ایلنا، در جلسه صحن علنی امروز ۲۹ مرداد مجلس شورای اسلامی از فرزاد بادپا خادم حرم احمد ابن موسی (ع) که در حادثه تروریستی اخیر توانست فرد تروریست را شجاعانه و فداکارانه خلع سلاح کند، با حضور در جایگاه هیات رئیسه توسط رئیس مجلس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در این خصوص گفت: امروز ما در خانه ملت این توفیق را داریم که میزبان یکی از فرزندان این ملت باشیم، ملت شجاع، ملت شهادت طلب و ملت ایثارگر. انصافاً جناب آقای فرزاد بادپا برادر گرانقدر و مجاهدمان و خادم اهل بیت (ع) در حرم شاهچراغ نشان داد که به تمام معنا ایثارگر است.

رئیس قوه مقننه کشورمان ادامه داد: شاید هیچ وظیفه قانونی نداشت، ولی وظیفه اسلامی، روحیه شهادت طلبی، فرهنگ شهادت و شجاعت این فرزند ملت در دفاع از امنیت در حرم اهل بیت (ع) و دفاع از امنیت و جان زائران اهل بیت (ع) بود که شجاعانه به میدان آمد. امروز توفیق داریم از این برادر عزیز و گرانقدر در مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از مردم ایران تقدیر و تشکر کنیم.

لازم به ذکر است در جریان تقدیر از خادم حرم احمد ابن موسی (ع)، شعار مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس نمایندگان در صحن علنی طنین انداز شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز