خبرگزاری کار ایران

محمودوند در تذکر شفاهی:

می‌گویند استیضاح وزیر راه و شهرسازی را پس بگیرم

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۳۱۰

یک نماینده مجلس گفت:به من می‌گویند که استیضاح وزیر راه و شهرسازی را پس بگیرم اما چقدر باید هزینه جانی و مالی به خاطر ورودی و خروجی در اتوبان خرم آباد- بروجرد بدهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی محمودوند در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۲۳ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با انتقاد از مصوبه شورای عالی فرهنگی در زمینه تاثیر قطعی معدل در آزمون سراسری، گفت: آیا روستازاده ای که با کمترین امکانات درس می خواند با فرزند منی که در پایتخت با همه امکانات درس می خوانند یکی هستند، آیا این مسئله عدالت تحصیلی است؟

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی خلاف قانون بیّن قانون اساسی و عدالت و همچنین آرمان های انقلابی است که این همه شهید برای احقاق حق جان خود را از دست دادند. امیدواریم این مسئله نیز تبدیل به بحران در کشور نشود.

وی افزود: به من می‌گویند که استیضاح وزیر راه و شهرسازی را پس بگیرم اما چقدر باید هزینه جانی و مالی به خاطر ورودی و خروجی در اتوبان خرم آباد- بروجرد بدهیم.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری در پاسخ به بخش اول تذکر این نماینده، عنوان کرد: در هیات رئیسه مجلس این موضوع به صورت مستوفی صحبت شد. اگر شورای عالی انقلاب فرهنگی در لغو مصوبه خود اقدامی انجام ندهد طرح یک فوریتی نمایندگان مجلس برای تعیین تکلیف این موضوع در دستورکار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز