خبرگزاری کار ایران

حسینی در تذکر شفاهی:

چرا نهاده‌های دامی به دست مرغداران نمی‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۶۶۷

یک نماینده مجلس از توزیع نامناسب نهاده‌های دامی انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید مرتضی حسینی در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۲ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تذکر به جهاد کشاورزی گفت:از ایشان می خواهم سریعاً به بازار سیاه نهاده های مرغ پایان داده و دست دلالان را از این بازار کوتاه کند.

نماینده مردم میانه در مجلس یازدهم افزود: چرا بعد از اینکه مجوز جوجه ریزی به مرغدار می دهیم و او بعد از جوجه ریزی در بازارگاه پول واریز کرده تا سویا خریداری کند و بعد از اینکه دوره جوجه ریزی و پرورش مرغ را سپری می کند، اما نهاده به دستش نمی رسد؟ به واقع وی مجبور می شود برود و به جای ۱۶ هزار تومان با ۳۶ هزار تومان نهاده را از بازار آزاد تهیه کند!

وی افزود: تاسفبار این است که شرکت ارائه کننده نهاده دامی از طریق دلال به مرغدار و کارخانه دار پیام می دهد که اگر بابت هر کیلو سویا خریداری شده فلان مبلغ را بدهید، نهاده شما تحویل داده می شود! آقای وزیر جهاد کشاورزی ما به جد از شما می خواهیم به این فساد و معضل ایجاد شده پایان دهید و بیش از این مرغدار و کارخانه دار را به رنج و مشقت نیندازید و نهایتاً مرغ گران و نامرغوب به دست مردم ندهید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز