خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی دریایی ارتش با امام جمعه یزد دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۲۵۸

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سفر به استان یزد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا، آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در دیدار با امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به ماموریت بزرگی که اخیرا توسط نیروی دریایی ارتش انجام شده است، اظهار داشت: خاطرات این سفر بزرگ و این ماموریت عظیم باید توسط تک تک افراد حاضر در این سفر نوشته شود.
وی افزود: این لحظات و اتفاقات بسیار زیباست و به طور قطع جزئیات آن برای همه مردم خواندنی است.
امام جمعه یزد عنوان کرد: توکل بخدا و اعتماد به حق باید به وضوح برای افراد مختلف در جامعه به تصویر کشیده شود تا همه بدانند که وعده خدا حق است.
  امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار با بیان اینکه شعار ما در نیروی دریایی، "راه ما راه حسین است"، اظهار داشت: این شعار مهم سرلوحه کار ماست.
وی افزود: با توانی که اکنون در داخل کشور وجود دارد به‌ویژه در حوزه صنعت دفاعی، با همکاری با دانشمندان، دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌نیان توانستیم همه نیازمندی‌های کشور را در داخل تامین کنیم.
فرمانده نیروی دریایی عنوان کرد: امروز توانسته‌ایم پرچم نظام را در همه پهنه‌های اقیانوسی گسترده کنیم و قلمرو افزایی در حوزه دریایی داشته باشیم و امروز پرچم جمهوری اسلامی ایران در گوشه گوشه دنیا افراشته است.
امیر دریادار ایرانی با بیان اینکه با توان و تجهیزات فعلی ماموریت‌های بزرگی انجام شده و دشمن ابهامات بسیاری در این زمینه دارد، گفت: برای دشمن سئوال است که چگونه اقیانوس آرام و اطلس را در نوردیده‌ایم و چگونه سوخت آن را تامین کردیم  و چگونه از چهار طوفان سهمگین عبور کرد.
وی تصریح کرد: پرچم ایران باید در این دوره زمانی در قطب جنوب برافراشته شود و این اتفاق رخ خواهد داد.
فرمانده نیروی دریایی عنوان کرد: در حوزه بین‎الملل بسیاری از کشورها دیگر با تکریم و احترام با ایران سخن می‌گویند و برخی به صراحت اعلام می‌کنند که به ایران حسادت می‌‎کنند.
امیر دریادار ایرانی یادآور شد: مهارت دینی و مهارت امنیتی را به عنوان دو اولویت مهم مدنظر داریم که هر دو در ماموریت بزرگ نیروی دریایی محقق شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز