خبرگزاری کار ایران

سلیمی در تذکر شفاهی:

به روس‌ها متذکر می‌شوم که زمان گرفتن عکس‌های یادگاری دیگر گذشته است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۴۳۸

یک نماینده مجلس گفت:بر اساس اصل ۱۵۲ قانون اساسی به روس‌ها متذکر می‌شوم که زمان گرفتن عکس‌های یادگاری دیگر گذشته است و بدانند در ایران نظام اسلامی حاکم شده است.

به گزارش ایلنا، علیرضا سلیمی در  نشست علنی امروز (دوشنبه، ۲۶ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: بر اساس اصل ۱۵۲ قانون اساسی به روس‌ها متذکر می‌شوم که زمان گرفتن عکس‌های یادگاری دیگر گذشته است و بدانند در ایران نظام اسلامی حاکم شده است و قدرت دست مردم است و زمان قاجار گذشته است لذا این اقدام فرصت‌طلبانه روس‌ها بی‌پاسخ نخواهد ماند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کشور ایتالیا از منافقین دعوت کرده است، به آنها نیز تذکر می‌دهم تا به سراب دل نبندند، دروغگویانی که داعیه مقابله با تروریست داشتند، روشن شده است که اینها حامیان اصلی تروریسم هستند. سالگرد برجام را داشتیم، آقای رئیس در دولت قبل به خاطر این خسارت محض تعداد زیادی حدود صدها سکه به افراد داده شد و حالا که مشخص شده است برجام خسارت محض بوده، لطفا دستور دهید تا کمیسیون اصل ۹۰ ورود کند و این اموال هنگفت به بیت‌المال برگردد.

وی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: قیمت مرغ را ساماندهی کنید.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز